среда, 4 декабря 2019 г.

Красиві новорічні привітання з Новим роком 2020 другу

Мій вірний друг, нехай Новий рік
Тебе кружляє в пориві щастя,
Нехай він з подарунками йде,
Наповнивши серце палкою пристрастю.

Нехай він несе тобі успіх,
Мрії і плани виконує,
Нехай дарує жарти, радість, сміх,
Надією душу зігріває.

Бажаю в нинішньому році
Вирішити складну задачу,
Знайти щасливу зірку,
Спіймати за хвіст свою удачу! Скопіювати
Друг мій вірний і надійний,
З Новим роком вітаю,
У санках радості і щастя
Їхати цілий рік бажаю.

Нехай сніжками з валюти
Життя безжалісно стріляє,
А красуня Снігурка
Всі бажання виконує! Скопіювати
Привітання з Новим роком по Іменам!
Путін вітає з Новим Роком!
Друже, бажаю тобі в новому році міцного здоров'я. Для того, щоб підтримувати себе у формі, МОЗ рекомендує мати в аптечці пачку любові, упаковку пристрасті, флакончик радості і тюбик почуття гумору. Нехай Дід Мороз подарує тобі річний запас цих препаратів, а ти не забувай вчасно їх приймати. З Новим роком! Скопіювати
У новий рік, мій друг хороший,
У банку життя рахунок відкрий,
Щоб доля могла зарахувати
Транш любові тобі великий.

Отримуй відсотки щастя,
Переклади від везіння
І копальні на депозиті
Тільки світлі миті

Вклади мудрості, талантів
Прибуток нехай тобі несуть,
Виплати в купюрах великих
Нехай в кишеню рікою текут.скопіровать
Нехай Новий рік, який в двері стукає,
Тобі подарує щастя неодмінно!
Нехай в казкову ніч здійсниться
Мрія твоя, мій милий друг, миттєво!

Бажаю тобі радості безмірної,
Успіху і у всіх справах везіння,
Любові - красивою, пристрасної, дружби - вірною,
Великих успіхів і супер-настрою! Скопіювати
З Новим роком - святом приємних подарунків і милих сюрпризів, блискучих посмішок і безтурботного веселощів! Забувай про турботи, друг, відпочивай і набирайся сил для нових звершень! І нехай наша дружба буде міцніше тріскучого морозу, а наші успіхи - яскравіше святкових салютів! Скопіювати
Дружбу ділимо ми з тобою не один вже рік,
Біди, радості у нас - теж на двох,
Нехай удача, милий друг, в життя тебе чекає,
Радість світиться завжди хай в очах твоїх.

Новий рік подарує знову плани і мрії,
І здоров'ям нагородить, щоб їх втілити,
Я бажаю, щоб крокував до своїх цілей ти,
І з надією завжди я бажаю жити.

А ще - нехай Новий рік почуття зміцнить,
Щоб паморочилося в голові від любові великий,
І заслужений успіх нехай до тебе летить,
Буде щастя цілий рік, кожну мить з тобою! Скопіювати
Поздоровлення від Діда Мороза по Іменам!
Привітання Другу з Новим Роком! - пісня
Зі святом, друже мій, тебе, з Новим роком,
Нехай він надіялася виправдає,
Радість, успіх нехай біжать хороводом,
Щастя впевнено поруч крокує.

Нехай в твоєму житті все буде відмінно:
Плани, ідеї, мрії і прагнення,
Буде порядок в справах, в житті особистому,
Буде прекрасним твій настрій! Скопіювати
Мій милий друг! Бажаю тобі в новому році запаморочливого успіху у всьому! Нехай удача супроводжує тебе в будь-якому новій справі. Нехай буде по-сибірський міцним твоє здоров'я. Бажаю тобі терпіння, енергійності і сил для подолання будь-яких труднощів. Будь щасливий і частіше посміхайся! Скопіювати
Я бажаю, щоб багато радості
Дід Мороз в мішку тобі приніс!
Щоб ти весь рік не знав втоми,
А сміявся кожен день до сліз!

Насолоджуйся життям обов'язково,
І вперед йди, весь світ люблячи!
Нехай все буде просто чудово
Друг мій, постійно у тебе!

Нехай мрія будь-яка вмить збувається,
Як по маслу все справи йдуть!
Нехай душа від щастя розривається,
Як в дванадцять святковий салют!
Авторська картинка з Новим Роком 2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий