воскресенье, 19 ноября 2023 г.

Класні вірші з новим 2024 року Дракона

 Класні вірші з новим 2024 року Дракона

З новим роком! Бажаю всім

Різання та дзвони під окулями

Не чхайте і не дуріть ніс.

Щоб дракон не захворів.


Нехай дракон не тягнеться до дна,

І він дасть багато грошей.

Щасливого Нового року

Дерев'яний дракон.


Бажаю вам усіх здоров’я.

Як бути сильним.

До труднощів бути готовими.

Будьте розумними і мудрими.


Новий рік знаходиться на порозі

Знову хвилювання, тривога,

Що далі, що нас чекає,

Що нам принесе Дракон?


Жити щасливо

Дракона потрібно годувати!

Всі, тепер усі знають секрет

Ми встановлюємо стіл чудовим!


Пальто, Олів'є, Окрошка,

М'ясо, риба та картопля!

Наш дракон буде задоволений

У нас буде спокійний рік!


Щасливого Нового року,

І я бажаю від серця

Позитивний, настрій,

Сила, удача і любов!


Так що цей рік - дракон

Я приніс два сумки грошей,

І труднощі та турботи

Обов’язково знімайте все!


Бехілленд кулі,

Ялинка, Сані, Санта -Клаус

Щасливого життя сьогодні

Обов’язково візьміть вас!


Рік Дракона приходить

І він несе з ним -

Позитив, любов, удачі,

Новий поворот у житті!


Нехай бажання виконуються

Сила, удача, процвітання,

До ранку січня

Будь трохи підказки!


Бути натхненням,

І продовжуйте настрій

Рік Дракона для святкування

Вітаємо всіх у окрузі!


Дракон, без сумніву, є небезпечним товаришем.

Для вас нехай він стане чудовим другом.

Він входить до чаю, трохи допомагає.

І я вітаю всіх вас із новим роком!


Ви не повинні боятися дракона, хлопці.

Але вам також не потрібно присягнути з ним.

Нехай він приносить лише удачу і щастя.

Я хотів би тусуватися, Холлівелл, закохатися.


З новим роком Дракона я вітаю вас усіх.

Листівка, вибачте, я не надішлю вас.

Але тоді я бажаю тобі здоров’я, успіху.

Посмішки та радість, мир і сміх.


Він вже кинувся зараз

Красивий і великий дракон.

Я доставив бажання всім

Здоров'я, сила, процвітання,

Святкова атмосфера для вас,

Добре, благодать і віра,

Чудеса та магічні кольори,

Радісне життя та казки.

Дракон дасть вам удачу,

Він візьме з собою на новий рік,

Без любові нікого не залишить,

Гармонія чекає попереду всіх!


Усі проблеми та турботи

Втомився від усіх, хто працює

У нас немає сил працювати,

Всі хочуть розважитися!


Ну, коли це приходить, дорогий

Новорічні вихідні?

Дракона, будь ласка, поспішайте

Скоріше, приходь до нас!


Ми вас прославимо

І ми відзначимо новий рік

Це було б достатньо лише для того, щоб сили чекали

Щоб ми раніше не ламалися!


Рік Дракона проходить по всьому світу.

Настав час привітати всіх.

Нехай дракон вас не кусає.

Тільки в жарті іноді.


Нехай його дракон з вогнем

Захистити від усіх проблем.

Я хочу жити за законом

І не знаю тривог і неприємностей.


Їзда в особистому лімузині.

Відпочиньте в Сейшелі.

В бутиках та магазинах

Спина грошей, щоб піти.


Дракон поспішає до нас у кожному будинку

І ми неодмінно чекаємо його!

Провести для нас кролика

А для дракона наливати!


Ми поспішаємо встановити шикарний стіл,

Дракон не проходить повз!

Зрештою, він завжди поспішає там

Де горілка на столі!


Ви можете шампанське, вино,

Дракон, однак, не байдуже

Зрештою, головне - це те, що він його чекає

Зателефонувати окуляри на зустріч!


Нехай дракон на двадцять

Море щастя принесе

І здоров'я та удача

І поганий візьме це!


Нехай любов і удача

Наповнюється зсередини

Дід мороза вам гроші

Нехай він принесе мішок з трьох!


Так що ялинка виблискує

Настрій був позитивним,

Ви зробите бажання

Під куранти гучної битви!


Привітання своїми словами на Новий рік 2024 на картинці

Комментариев нет:

Отправить комментарий