четверг, 26 ноября 2020 г.

Привітання з Новим роком 2021 мамі

 Я матусі хочу побажати

У новий рік їй щасливою стати,

Щоб серце її і душа

Чи не хворіли за нас ніколи!


Щоб мама завжди посміхалася,

Ніколи щоб не засмучувалася,

Щоб була ти мамуля красунею,

Наповал всіх вбивала ходою!


Новий рік нехай тобі принесе

Виконання всіх твоїх мрій!

Ти шампанське швидше наливай

І заповітне желанье загадай!


***


З Новим роком мила мамуля,

Дуже сильно, так тебе люблю я,

Нехай здійсняться найзаповітніші мрії,

І все те, чого так хочеш ти!


А ще: завжди будь ти здоровою,

Енергійної, славної і веселою,

Найкращою, милою і красивою,

Ну, а головне, завжди будь ти щасливою!


***


З Новим роком вітаю!

Маму милу свою.

Тільки я, напевно, знаю

Як же я тебе люблю.


Я тобі бажаю щастя,

І здоров'я, і ​​любові.

І дарую тобі обійми,

Поцілунки свої.


***


З Новим роком, щастям новим, матуся моя.

Будь завжди-завжди здорова, ти - моя сім'я.

Я бажаю багато щастя, сміху, теплоти.

Нехай здійсняться сьогодні всі твої мрії.


Нехай кулі горять на ялинці, музика звучить,

Дід Мороз з лукавим поглядом нехай на трійці мчить.

Нехай шампанське в келихах піниться граючи:

Миру, світла і здоров'я, мила, рідна.


***


Завжди вчила вірити в диво,

Адже Новий рік - пора чудес,

Добро і ласку не забуду,

Хочу весь світ дарувати тобі.


Зігріє ніжна посмішка,

Що трохи торкнеться твоїх очей,

Врятуєш ти від помилок

І оточили турботою враз.


Нехай новий рік несе удачу,

Здоров'я, мама, багато сил,

Щоб підкорялися всі завдання,

І кожен день щасливим був.


***


Мамочка, з Новим роком!

Щастя тобі, рідна.

Щоб не знала негаразди,

Ти моя люба!


Щоб здоров'я не підводило,

Щоб все, що ти хочеш, було,

Мрії нехай збуваються

А плани здійснюються!


***


З Новим роком дорога

Мама мила, рідна!

Вітаю від душі -

Бути щасливою поспішай!


Нехай посмішка з вуст не сходить,

Нехай успіх до тебе заходить,

настрій щодня

Дарує найкращі миті!


А здоров'я з красою,

Нехай завжди будуть з тобою,

Ніжність, ласка, доброта -

Це все лише для тебе!


***


З Новим роком, матуся!

Здорова будь завжди.

Бажаю щастя, радості

На довгі роки.


І нехай ніч новорічна

Виконає всі бажання,

А ми докладемо до цього

Величезні старання.


***


Я завжди про це пам'ятаю:

Ми з тобою - одна сім'я.

Вітаю з Новим роком,

Мама мила моя!


Ти, як добрий світлий ангел,

Бережеш мене від бід.

Я тобі бажаю щастя

І здоров'я на сто років!


***


З Новим роком, матуся, гарна моя,

З Новим роком, ніжна, мила тебе,

Нехай виконає цей рік всі твої мрії,

Щоб щастям і теплом наповнювалася ти.


Нехай удача кожен день осяває шлях,

Я бажаю двері успіху сміливо розкрити,

Нехай від радості, любові серце засяє,

А в душі лише тільки ніжність яскраво заграє!


***


В чудову саму нічку в році,

Улюблену маму привітати хочу,

Ти найрідніша мій чоловік,

Бажаю здоров'я тобі я на століття.


Ангел тебе нехай завжди береже,

І поруч з тобою він по життю йде.

Нехай буде насиченим наступний рік,

Чи не буде тривог у тебе і турбот.


Лише пригоди, щастя, веселощі,

Любові і турботи бажаю окремо!

Задоволена була б своїм ти доходом,

Я вітаю тебе з Новим роком.


***


Що мамі побажати на Новий рік ?!

Звичайно ж, здоров'я, дорога.

Нехай тобі у всьому завжди щастить.

Ти це заслужила, я ж знаю.


Нехай твої здійсняться мрії,

І все хороше з ториця повернутися,

Те, що завжди хотіла для дітей,

Повинно і для тебе по життю збутися.


***


Мамочка моя улюблена,

Найдобріша, наймиліша!

Я з Новим роком тебе вітаю,

Здоров'я і щастя тобі побажаю.


Живи до ста років, будь такою ж прекрасною,

Як сонечко теплою, як небушко ясною.

Нехай яскраво вогні в цю ніч блиснуть,

І диво над тобою замигтить!


***


Від твоєї посмішки, мама,

Сніг розтане без сліду:

З Новим роком вітаю,

Ти будь щаслива завжди!


Всі бажання з півслова

Нехай здійсняться твої,

Радості, добра, здоров'я

Світла, сміху та любові!


***


Мою милу мамусю,

У це свято Новий рік.

Я сердечно вітаю,

Нехай удачу він несе.


Нехай очі твої сяють,

Лише від радості завжди.

Люблять нехай тебе рідні,

Ти нам дуже всім потрібна.


Нехай здоров'я не підводить,

Ну а Дідусь Мороз,

У це свято новорічний,

Чи принесе подарунків віз.


***


Мамочка, рідна,

Добра моя,

З Новим роком, мила,

Я люблю тебе!


Міцного здоров'я,

Бадьорості бажаю.

Нехай ангел над тобою

Ширяє, оберігаючи.


Щастя тобі, радості,

Сонячної погоди.

Мудра, красива ...

Мамульчік, з Новим роком!


***


Вітаю, мамо, з Новим роком!

Нехай щасливим і затишним буде рік,

У будинку буде ясна погода,

І душа від радості співає.

Гроші водяться, здоров'я не слабшає,

Будь задоволена життям і собою,

Загадай бажання, чи не боячись,

Слухаючи курантів дзвінких бій -

Чи збудуться вони обов'язково,

Дуже скоро, якщо не миттєво!


***


Що побажати тобі, рідна?

Мамуля мила моя,

Ти для мене одна така,

Інший не буде ніколи.


Нехай Новий рік тебе пестить,

Удачу, щастя принесе.

І Бог завжди оберігає,

А біль і біди забере!


***


Мила моя мамуля, найдорожчий мій чоловік, з Новим роком! Нехай наступний рік принесе тобі велике щастя, любов, удачу і успіх. бажаю викон

Яскрава вітальна відкритка з Новим Роком 2021 з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий