четверг, 26 ноября 2020 г.

Привітання з Новим роком 2021 коханому

 Коханий мій, я вітаю,

З прекрасним святом тебе,

Тобі добра і радості бажаю,

Побільше сміху, чарівництва!


І нехай сьогодні, в ніч таку,

У подарунок Дідусь Мороз,

Під ялинку покладе щастя,

І всі негаразди забере!


***


З Новим роком, мій улюблений,

Мій рідний, необхідний,

Дорогоцінний і хороший,

Вірю - любиш мене теж!


Я тобі бажаю щастя,

Щоб з добром завжди зустрічатися,

Щоб життя було б яскравою,

Дуже щедрою на подарунки!


***


Новий рік ... Як багато магії в словах.

Як багато магії на вулиці і в будинку,

В душі вогонь мрій, в очах веселий сміх,

А в серці стільки щастя .. І ти щасливіше всіх.


Так нехай же ця казка в душі зберігатися рік.

А в цьому ми залишимо нещасть хоровод.

А в новому збережемо ми, всю магію ночі,

Все щастя і всю казку, і безліч причин.


І я хочу тебе привітати і сказати ...

Ми будемо з тобою щасливі, повір мені.

Можу я тобі багато побажати,

Але головне - щоб в душі завжди таїлася віра.


Щоб кожен новий день свого не був затьмарений,

Щоб чари з тобою крокувало поруч,

Ну а любов ... Нехай дивиться на тебе закоханим поглядом.

Ти тільки вір, адже казці більшого не треба.


***


На порозі Новий рік,

Тихою ходою йде,

феєрверки запалює

І келихи наповнює.


Всім подарунки приготував,

За рік ми їх все відкриємо.

А тобі він нехай подарує

В одиничному екземплярі


Твоє особисте удачу,

На все життя і не інакше,

Щоб ходила за тобою,

Допомагаючи, в день будь-хто.


А ще, серед подарунків,

Будуть нехай гірляндою яскравою

Щастя, радість, добрий сміх

І набір бажань всіх.


***


Улюблений, вітаю з Новим роком!

Нехай буде він у всьому завжди хорошим,

Бажаю бути впевненим, вільним,

Успішним бути бажаю тобі теж.


Нехай буде в році цьому все прекрасним:

Здоров'я, життя, кар'єра, радість, дружба.

Прагни до мрії впевнено і пристрасно,

І нехай все складеться в долі, як тобі потрібно!


***


Улюблений, вітаю з наступаючим

І вірю, що завжди ми будемо поруч,

І цей новий рік у нас вирішальний,

Лише крок один назустріч зробити треба.


Залишимо в минулому всі свої сумніви,

Любові своєї зараз відкриємо двері,

Проводимо старий рік без жалю,

І в майбутнє світле повіримо.


***


Тобі побажаю, мій любий,

У Новий рік більше яскравих миттєвостей

І вражень неймовірних,

Радісних тільки хвилювань.


Нехай чекає багато сюрпризів,

Злетів, перемог, завоювань вершин.

Сміливо вперед йди, з оптимізмом.

І знай: я з тобою, ти не один.


***


З новим роком коханий,

З Новим роком, рідний.

Ти ні з ким не можна порівняти,

Самий мій чоловік дорогою.


У це свято чудовий,

Я так рада бути поруч з тобою.

Адже стає ніч цікавіше,

Якщо ти улюблений, зі мною.


У новий рік тобі я бажаю,

Щасливим будь ти зі мною.

З любов'ю тебе вітаю,

Ти мій єдиний, ти мій герой.


***


Улюблений! Нехай рік цей принесе нам масу спільних приємних вражень, подарує багато нових можливостей і часу бути разом. Дякую, що ти в мене є. З новим роком!


***


Тобі, моя душа і серце,

Тобі - признання і слова.

Ти допомагаєш мені зігрітися,

Коли на вулиці зима.


Мене ти ніжно обіймаєш,

Я відчуваю твоє тепло.

Ти кращий! І ти це знаєш.

Як мені з тобою пощастило!


І Новий рік, прекрасне свято,

Хочу з тобою я провести.

Ревную я тебе марно,

За це ти мене прости.


Балуєш часто мене солодким

І даруєш кульки, квіти.

Не потрібно мені інших подарунків,

Адже у мене вже є ти!


Сніжинки тануть на віях,

Летять, лягають на долоню.

Ах, як красиво сніг кружляє!

І поруч ти, такий рідний!


***


Як зустрінеш - так і проведеш ...

Мені Новий рік з тобою сниться.

Що ця приказка не брехня,

Хочу сама я переконатися.


Хочу ще, щоб зрозумів ти,

Що ми повинні бути вічно поруч.

Ти підтвердь мої мрії

Дотиком і поглядом.


Нехай плани збудуться твої

У році, що настає.

Сподіваюся потай, що вони

З моїми десь збігаються.


Хочу, коли годинник проб'є,

В твоїх обіймах виявитися.

Нехай все навколо кричать і п'ють,

Ми мовчки будемо цілуватися!


***


Кохана людина мій, милий,

Тебе я в Новий рік бажаю

Бути самим щирим і добрим,

Я від твоєї посмішки таю,

Ти продовжуй мене і далі

Своєю любов'ю зігрівати,

Тебе я просто обожнюю,

І ти про це повинен знати!


***


Бажаю завжди життєрадісним бути,

До смерті плекати мене і любити.

І найщасливішою бути тільки зі мною,

Щоб навіть подумати не міг про інший.

Бажаю, улюблений, всіх благ для тебе:

Здоров'я, усмішок і в серці вогню.

Чи не знати тобі ревнощів, страху і болю,

Депресії, підлості, пут алкоголю.

Щоб не було в житті поганого і дня.

Цілу. Люблю. З новим роком тебе!


***


Нехай заметіль все запорошить -

Не страшні нам холоду:

З Новим роком, мій хороший,

Будь щасливим ти завжди!


Новий рік нехай подарує

Виконання надій,

Радості, чудес додасть,

Божевільний дасть успіх.


Мабуть, в тебе закохатися -

Призначено долею,

Нехай мрія здійсниться,

Це щастя - бути з тобою!


***


Коханий мій чоловік, з Новим роком!

Будь таким, яким тебе давно вже знаю.

Нехай печаль і негода

Життя твою не відвідують.


Добрий, милий і рідний,

Серцю найдорожчий,

В цей рік щасливіше будь

І мене не забудь!


***


Улюблений, з Новим роком! успіхів ті

Відкритка з віршом на Новий Рік 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий