пятница, 18 марта 2016 г.

Прикольні привітання з Великоднем

Чекають на столі ковбаси і вино,
Чекають яйця, чекають давно вже паски,
І свічка висвітлює адже вікно,
З Великоднем! Радості її лови промені!
Стукнемся з тобою вареними яєчками,
Вип'ємо чарку горілки і келих вина,
Великдень ми відзначимо з усім пристойністю,
(Навіть якщо ми розіб'ємо два вікна).
Автор: Надія Малафеевская



День великодній просто чудовий,
Будемо сьогодні вірити в чудеса!
За здоров'я вип'ємо ми старанно,
І відкриємо для удачі двері.

Грошей багато буде – передбачення
Вам своє сьогодні відправляю!
Пам'ятайте – збуваються бажання,
Лише у тих, хто щиро бажає!
Автор: Солдатова Марія



З графинів ллються вина,
Адже Христос вже Воскрес!
З Богом будемо всі єдині,
Це чудо з чудес!
Вас привітати неодмінно
З цим святом поспішаю,
Паски, фарбовані яйця
До вас я в гості візьму!
Або ви до нас приходите
В це свято небес!
І, увійшовши, скоріше скажіть,
Христос Воістину Воскрес!
Автор: Ольга Фурсова



Хльостає гірку з ранку весь чесний народ –
За великодні справи він, звісно, п'є.
Відірватися немає сил – келих піднімай
За того, хто всіх пробачив і сильніше став!

У цей день бажаю я, щоб знав міру
І почастіше б Христа світло згадував!
Нехай його благої приклад буде як докір
І надихнуть на добро, перекривши ганьба!
Автор: Олена Тихонова



Свято Великодня до нас приходить,
Всі один до одного в гості ходять.
Ось і я до тебе спішу,
Так яєчками продовжую шелестіти.
Сядемо поруч на кухні,
Поки свічка не погасне,
Вип'ємо червоного вина,
Світлої Пасхи, старина!
Автор: Катерина Лимар



Дзвенять дзвони по всій Росії!
І запах пасок весну увірвався.
Ми святкуємо Великдень, не вірячи в бога,
Від предків свято це нам дістався!
Тебе, рідна, я з Великоднем вітаю,
Є класний привід випити, закусити.
Накрила стіл і чекаю тебе, коханий.
Хочу тебе на Великдень запросити.
Автор: Тетяна Бєляєва



Я цілий місяць збирала лушпиння,
Щоб яйця фарбувати за старовинним рецептом,
Варила борщ, супец або юшку,
Від кожної цибулинки своя вносилася лепта.
І ось сталося – я пофарбувала
В красивий колір яєчок три десятки!
Без ГМО, без Е122!
Без бетанина! Рівномірно, гладко!
Я ось до чого веду розповідь такий,
Одне яйце я принесла в подарунок.
Христос воскрес! Подарунок мій крутий
Здоров'я принесе вам достаток!
Автор: Олена Козлова-Гыра



З ранку ми випивали на цвинтарі,
Ну, по дорозі додали злегка,
І до вас вирішили висунутися в гості,
Через кафе – дорога далека;
Адже ми ж повинні в честь Великодня помінятися
Хоч чим-небудь, щоб нам щастило у всьому?
Так що, хлопці, бережіть яйця –
А то свої ми до вас вже несемо!
Привітання віршом на листівці з Великоднем

Комментариев нет:

Отправить комментарий