пятница, 18 марта 2016 г.

Прикольні смс-привітання з Великоднем

Зі світлим святом Великодня
Я вітаю вас від всієї душі!
Бажаю я вам дуже багато ласки,
Любові, терпіння, будьте гарні!
Автор: Надія Малафеевская



Ось і настає Великдень, кажу – Христос Воскрес!
Від душі тобі бажаю, привід щоб сумувати зник,
Міцне вино сьогодні разом будемо розпивати –
Від душі тепла господнього я хочу тобі бажати!
Автор: Солдатова Марія



Христос Воскрес! Так вітають з Великоднем,
Сьогодні кожен будинок наповнений казкою!
Нехай це свято щастя принесе,
Щоб яйця фарбовані пам'ятали весь рік!
Автор: Ольга Фурсова



Великдень – день веселий, бадьорий, шебутний!
Ради їй і в селах, в містах! Будь
Скаже на це свято: «Бог завжди з тобою!».
Лише не падай духом, а вір – прийде спокій!
Автор: Олена Тихонова



Різнокольорові яйця навколо,
Люди радісно харчуються ковбаскою.
Ні, не сон це, мій старий добрий друг,
Я тебе поспішаю привітати з Великоднем!
Автор: Катерина Лимар



З Великоднем тебе, знову світ оживає,
Знову весна і бажання любити.
Думаю, Бог давно про нас знає,
Він не захоче щастя наше розбити.
Автор: Тетяна Бєляєва



Розмалюю я яйце,
Чисто выбрею особа,
Кекс великодній испеку,
Ось тоді й прибіжу!
Обійму за плечі ніжно:
«З Великоднем, з доброю надією!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Від сорому я не згорю,
І на Великдень подарую
Два яйця з куличиком,
І не морщься личком!
Автор: Олексій Резніков



Запашна паска, ковбаса на столі
Свято Великодня приходить до вас в будинок.
Я вас вітаю, живіть сто років,
Будьте щасливі знову, сьогодні, потім!
Автор: Надія Малафеевская



Я бажаю в день великодній – нехай все буде ідеально,
Нехай мрії збуваються, нехай все виходить!
Будемо їсти і будемо пити – буде свято до нам поспішати,
Вас я з Великоднем вітаю! Життя барвистою бажаю!
Автор: Солдатова Марія



З Великоднем світлої вітаю,
Ах, Христос Воскрес, Воскрес!
Нехай мрії всі прилітають
До Вас на стіл прямо з небес!
Автор: Ольга Фурсова



У день Великодня, день веселий народ святкує
І, як годиться, вранці гірку все п'є:
За здоров'я, Воскресіння, за добру звістку,
За себе, за просування – всі вже не злічити!
Автор: Олена Тихонова



Піст закінчився, ура!
Розговітися всім пора.
Я тобі бажаю у Великдень –
Стати щасливішою, ніж вчора!
Автор: Катерина Лимар



Напекла пасок, яйця все пофарбувала.
Чекаю тебе, мій рідний, приїжджай додому.
І, щоб на Великдень ніс твій не расквасила,
Прямо їдь додому, до куми - ні ногою!!!
Автор: Тетяна Бєляєва



Я побажаю розговітися так,
Щоб голова на ранок не боліла!
Щоб обійшлося без руганей і бійок!
Ну, загалом, Великодня вам без свавілля!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Що за крики лунають?
Видно, чиїсь яйця б'ються!
Це зовсім не заміс:
Радій – Христос воскрес!
Привітальна листівка з Великоднем

Комментариев нет:

Отправить комментарий