пятница, 15 августа 2014 г.

привітання батькам

Дуже точне прислів'я:
Купиш все, але не здоров'я.
За здоров'я тост мій знову:
Будьте, милі, здорові!
Дорогі наші мами,
Тост за вас-улюблених самих,
Розуміючих, умілих,
Добрих, ласкавих і сміливих,
І на всіх шляхах земних
Вічно близьких і рідних!

* * *
Тосту немає, мабуть, безперечно,
Кожен цінує рідну сім'ю,
Так давайте ж вип'ємо за коріння,
Нам віддали силу свою.
* * *
За тих, хто в світі
Всіх добрей, -
За справжніх матерів!
* * *
Добре ми живемо Або погано живемо, -
Є одне, що завжди І пестить, і гріє.
І, звичайно ж, це -
Батьківський будинок:
Нічого немає милею,
Нічого немає рідніше.
І сьогодні, зібравшись
За цим столом,
Ми піднімемо наш тост
За батьківський дім!
* * *
Не всі сьогодні з нами,
Але є на світі пам'ять,
І тому ми вип'ємо
За них, рідних завжди,
Щоб жили тільки яскраво,
Любити вміли жарко
І щоб завжди вела їх Щаслива зірка.
* * *
З днем ​​народження, люба,
Ти наш Бог і наш кумир.
З днем народження, рідна,
Наш сімейний командир!
Мама, ти для нас опора,
Ти на все знайдеш відповідь,
Ти суддя будь-якої суперечки,
Ти для нас авторитет.
Так живи на радість людям
До ста років-ворогам на зло,
Разом ми щасливі будемо,
Нам з тобою пощастило.
Щоб здоров'я був надлишок,
Мама, ти у нас одна,
Всім прошу налити напій,
П'ємо за маму все до дна!
* * *
Сьогодні тата з днем народження
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги та друзі.
Живе наш тато без оглядки І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
Cи добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм,
По життю їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не нове,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!
* * *
З днем народження, бабуля,
Ти як і раніше в справах,
Вся сім'я у нас, як вулик,
Ну і ти, як мати-бджола.
Прибирати по дому,
Вариш смачний нам обід,
Праця твої важливий і вагомий -
Ніяких сумнівів немає.
Годи-це не подарунок,
Але душею ти молода,
Ніколи не будеш старою,
Незважаючи на роки.
Тільки дав би Бог здоров'я,
Останнє-не питання,
За бабулю я з любов'ю
Піднімаю цей тост!
* * *
З днем народження, дідусю,
З днем народження, рідний,
Пролетіло життя, як куля,
І тепер твій вихідний.
Життя твоя була несолодкої,
І дороги нелегкі,
Дні удачі були короткі,
Розставання гіркі.
Мудрість знає ціну слову,
Їй підвладний цілий світ,
У нашому житті недолугої Ти даєш орієнтир.
Хай тебе минають біди,
Щоб від життя не втомився,
За присутніх, за діда
Піднімаю я келих!
* * *
Зібралися сьогодні, діти,
Ми на святковий, обід,
Загальний свято наше відзначити.
З днем народження, милий дід!
Неприємний вік-старість,
Не люблю її давно,
І всього-то нам осталось-
Життя дожити у спокої.
Але Вийшли в люди наші діти,
Радість внуки дарують нам,
Ми щасливіше всіх на світі.
Будемо, жити на зло рокам.
Дай же Боже здоров'я, сили,
Бути нам разом до кінця,
За твоє здоров'я, милий,
Вип'ємо чарочку винця! 
Гарні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий