пятница, 15 августа 2014 г.

вітання жінці

Бажаю щастя багато, багато.
Хочу, щоб у житті молодої
Тобою взята дорога,
Не стала вузькою стежкою.
Ще любові зі мною бажаю
Величезною чистої як сльоза,
І щоб в житті посміхалися
Твої щасливі очі.

* * *
Ти - як весна, світла і хороша.
Всі досконалість - тіло і душа.
Ти мені дала сяйво дня і світло в ночі.
Дозволь тобі любов мою вручити.
* * *
Не треба слів і зустрічей не треба
В розливах чуттєвої весни,
А ось погляну разок - і добре,
Щоб довго-довго бачити сни.
В надійних таємниці не пробуватиму,
Визнання пристрасним НЕ мучуся,
Але знаю тільки - не забуду ...
І ніколи не розлюблю!
* * *
Бувають жінки - схожі
На трохи прив'ялі квіти.
Ще миліше мені, дорожче,
Ще желанней стала ти.
* * *
Я так хочу, щоб ти до мене прийшов,
Мене почув і повірив.
Так, я люблю тебе, і я відкрию двері
В світ щастя, радості і мрій.
Помилуй же мене і зціли від сліз!
* * *
Любов веде через пустелі
І через гірські хребти,
І на вітрі вона не холоне,
І не боїться висоти.
За те, що нам хвилює кров,
Мій тост, звичайно, за любов!
* * *
Бажаю неба глибини
І радості без краю,
Бажаю ніжності в любові,
У душі - квітів цветенье,
Нехай будуть ясними всі дні,
А життя - без сожаленья!
* * *
Якщо б не було тебе,
Навіщо, скажи, тоді б я жив?
По землі я бродив би, уболіваючи,
Без надії і без крил:
І якщо б не було тебе,
Я сам придумав би любов.
Як художник, що фарби для дня
Відроджує знову і знову,
Адже в тому його доля:
Якщо б не було тебе,
То для кого тоді б я жив?
Я б їх обіймав, не люблячи,
У будинок прийшли мій чужих:
Якщо б не було тебе,
Я б малою піщинкою був,
Малій точкою без сил, без вогню,
Без твоєї любові б холонув,
Поки кружляє Земля:
Якщо б не було тебе
Що було б тоді зі мною?
Кожен день я грав би себе,
Не був би самим собою ...
І якщо б не було тебе,
Я вірю - зміг би відгадати,
Що весь сенс мого буття
У тому, щоб тебе створити,
Любити одну тебе!
* * *
Улюблених очей безбережні озера,
Веселий норов, іскристий добрий сміх,
Посмішка світла ... Безперечно,
Для мене завжди ти краще за всіх!
Бажаю я, випивши келих до дна,
Щоб ти пройшла по життю без перешкод.
Щоб любов навік була одна,
Щоб другом вірним був тобі успіх!
* * *
Нехай негаразди життя пролітають мимо,
Як струмок весною хай грає кров!
Я тобі бажаю бути завжди коханій
І в будь-які роки відчувати любов.
Офіційні привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий