пятница, 15 августа 2014 г.

Для дружини поздоровлення

Час нашого життя календар гортає,
Знову за заходом сонця рухається світанок,
Нехай же це свято вам додасть
Багато довгих і щасливих років.
Нехай цей день запам'ятається на довго,
Запам'ятаються всі теплі слова,
Великого щастя міцного здоров'я
Бажаю я на довгі роки.

* * *
Все життя віддам я за тебе,
Любов моя, ти - досконалість!
Ти меж людей царішь цілком,
Я піднімаю свій келих
За твоє щастя, за тебе,
Щоб завжди твоя любов до мене,
Як троянда, полум'яніла!
* * *
Лише тобою я щасливий
І тебе не замінить ніхто.
Ти одна мене цінуєш і любиш,
І одна розумієш за що.
* * *
Ніяка дорога з тобою не видається довгої,
І будь-яка річечка з тобою мені здається Волгою,
І звичайне "здрастуй!" мені здається клятвою честі,
І розлука не видається страшною, покуда ми разом.
* * *
Ти співаєш - і зірки тануть
Як поцілунки на вустах.
Подивишся - небеса грають
В твоїх божественних очах.
Ідеш - і всі твої движенья,
Вчинки все і всі риси
Так сповнені почуттів і вирази,
Так сповнені дивовижної простоти!
Доля тебе вручила мені, рідна,
І кращого подарунка я не знаю!
* * *
Пройдуть роки. І хвилі будуть мчати.
У імлі, як птахи, сховається любов,
І я скажу: «яке все ж щастя,
Що на одній планеті я з тобою ».
* * *
Вся наша життя подібна каравану,
Любов бреде крізь бурі і дощі.
Ми шукаємо світло любові, а нам обіцяють обмани
Нещирі зірки попереду.
Нехай в нас почуття спалахують рано,
Нехай панує надія над бідою ...
І ту зірку, руйнувальниць караванів,
Не сплутати нам би з ранкової зіркою.
* * *
Я можу тебе довго чекати,
Довго-довго і вірно-вірно.
Навіть ночі можу не спати
День і два і весь рік, напевно,
Нехай листочки календаря
Облетять як листя з саду
Тільки знати б, що все не дарма,
Що тобі це в правду треба ...
* * *
Наче сонце горить, не згораючи, любов.
Немов птах небесного раю - любов.
Але ще не любов - солов'їні стогони.
Чи не стогнати, від любові вмираючи, - любов!
* * *
А расстоянья так борги,
А дні і ночі так суворі,
І життя велить плотить борги,
І нещадна з нами знову.
Як важко чекати!
Але ми знову
В ім'я самого святого
Готові той же шлях почати,
Один одному вірячи,
Чекати готові.
Долі невідомої шляху
Хто назве їх, хто вкаже?
Але без любові і без мрії
На світі жити не варто навіть!
Універсальні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий