пятница, 15 августа 2014 г.

коханій вітання на день народження

Як добре, що є ти в цьому світі!
Мені не страшні ні бурі, ні снігу.
Улюблена моя, {Ім'я коханої},
Хочу бути з тобою завжди!

* * *
Кохана, тобі дарую я червоних троянд букет,
Нехай краса т воя живе сто років.
Твій голос і очі твої любові і ніжності повні,
І пасмо волосся твоїх чарівних
Подібна хмарам небесним.
Тобі від серця я бажаю
Завжди такою бути, не старіти,
Цвісти і бути завжди щасливою,
Здоровою, радісною і надалі.
* * *
Поглянь, щоб прочитав я в погляді твоєму,
Палаєш ти колишнім вогнем чи ні!
При всіх без сорому мене обними,
Моя дорога, ти - ясний мій світло!
* * *
Життя було б, звичайно, порожня,
Будь вона красою не відзначена.
І коли кажуть: «Краса»,
Мені завжди представляється жінка.
Ні, того і не остудили кров,
Хто в красі не залишився невіглас.
Там, де жінка, - там і любов,
А з любов'ю - і віра з надією.
Це найбільший капітал,
Що не сам по собі забезпечиться ...
І я свій піднімаю келих
За прекрасну частину людства!
* * *
Бажаю, щоб сонце тобі посміхалося,
Щоб молодість твоя цвіла,
Щоб тільки хороше в житті зустрічалося -
Будь щаслива завжди!
* * *
проллються щастям
Зіркові дощі -
Ти лише надійся,
Вір, люби і чекай.
* * *
Бажаю неба глибини
І радості без краю,
Бажаю ніжності в любові,
У душі - квітів цветенье,
Нехай будуть ясними всі дні,
А життя - без сожаленья!
* * *
Кохана! Всі без тебе осоружно:
Місяць і зірки, захід і світанок ...
І навіть сонце світить похмуро,
Коли тебе зі мною поряд немає.
Так нехай тобі супроводжує лише щастя,
Удача осінить тебе крилом.
І нехай любов моя, надія і участье
Оберігають і зберігають твій будинок.
* * *
Про неї чимало дзвінких слів
Сказали мудрі поети.
За вічно юну любов -
Джерело радості і світла!
* * *
Любові всі віки покірні,
Як мудрий класик говорив.
Так нехай меж нас Амур моторний
Пурхає, не шкодуючи крив.
Так оголив йому назустріч
Серця, красиво кажучи, -
Пускай їх стрілами калічить.
Авось, не дарма, авось - не дарма ...
* * *
Юмористичні вітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий