понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України

«Хочу побажати удачі»
Мій син – курсант, пишаюся тобою!
І з 23им вітаю –
Є в лютому день такий,
Що всіх чоловіків об'єднує.

Хочу побажати удачі,
І самим розумним залишатися,
І ніколи не сумувати,
І в житті зовсім не здаватися!


«Бути курсантом нелегко!»
Бути курсантом нелегко!
Випускний – недалеко,
А поки ти від мене
З День захисника України

Поздоровлення прийми,
Правильно мене зрозумій –
Тільки кращого бажаю,
Я курсанта вітаю!


«Будь щасливий!»
Курсанту в День захисника України
Бажаю жити, сподіваючись і люблячи.
Адже краще все тільки попереду,
Ти вірна я дорогою йди.

Нехай у всіх справах тобі щастить,
Нехай завжди тебе удача чекає!
Хочу тобі побажати здоров'я,
Будь щасливий і не здумай сумувати!


«Коханому курсанту я бажаю»
Коханому курсанту я бажаю
Сьогодні, в День захисника України ,
Щоб жив ти. ніколи не сумуючи,
І дуже часто згадував мене.

Я дуже сильно за тобою сумую,
Коли тебе зі мною поряд немає,
І нікого інших не помічаю,
Люблю тебе, ти в щасті мій квиток!


«Синові-курсанту»
Мій син ти істинний курсант,
Тебе сьогодні поздоровляю,
До справ військовим є талант –
Я всією душею бажаю тобі,

Розвивайся ти і рости
У тій справі, де лежиш душею,
Перешкод не бійся на шляху,
А я тили завжди прикрию!


«Служіть, курсанти!»
З двадцять третього лютого
Я хочу, курсант, тебе
Всією душею вітати,
Багато щастя побажати,

Нехай удача прийде,
Та у справах удача чекає.
Адже на благо всієї країни
Служіть, курсанти, ви!


«Хочу курсанту побажати»
Хочу побажати курсанту
Я страху, боязкості не знати,
Нехай відвага і шана
Тебе завжди веде вперед.

Хочу, щоб в житті пощастило,
Щоб щастя з радістю прийшло,
Щоб кожен життєвий урок
Пішов тобі, друже, про запас!


«Коханому курсанту»
Ти мій коханий, мій курсант,
Є явний у тебе талант –
Вмієш цілей досягати,
Мрієш кращим залишатися.

І в День захисника України
Від усієї душі бажаю я –
Нехай завжди тобі везе,
Нехай доля не підведе!


«Ти – наше майбутнє!»
Курсант! Боєць! Завжди готовий!
Ти – наше майбутнє!
Тобі хочемо без зайвих слів
Сказати – ти будь відважний!

На День захисника України  
Лише найкращого бажаємо!
Рідні, близькі, друзі
Пишатися будуть, знаємо!

Листівка з написом - Вітаю з днем захисника УКРАЇНИ

Комментариев нет:

Отправить комментарий