понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для коханого

«Мій коханий»
Сьогодні свято — День захисника України ,
Та вітає вас сьогодні вся країна,
Всі чоловіки решта мені до ліхтаря,
Нікого не треба, адже ти є у мене!

Бажаю тобі, мій коханий чоловік,
Завжди залишатися такою!
Нехай буде життя схожа на малину,
Завжди ти удачею будеш любимо!


«Захисник мій улюблений»
Захисник мій самий улюблений,
Тебе привітати я хочу!
Хочу бути я слабкою,
Притиснутися до твого плеча.

Хочу побачитися швидше,
Обійняти і довго цілувати,
Ну хто ще мене зігріє?
Улюбленою буде називати?


«З День захисника України !!!»
Сьогодні свято, а ти не весел.
Що, коханий, носа повісив?
Може мені збігати за пивом?
Близько ж до магазину!
Може бути включити футбол?
Ні? А може баскетбол?
Не дивись так на мене.
Сьогодні добра не даремно!
З День захисника України !!!


«Бажаю тільки всього кращого»
Коханого чоловіка мого
Хочу привітати з святом чоловічим,
Бажаю тільки всього кращого,
Щоб завжди ти був незамінний.

Нехай удача знову до тебе прийде,
І щастя дарує радість і любов!
Нехай успіх скрізь тебе знайде,
І дарує насолоду знову і знову!


«Коханий, з День захисника України !»
Коханий, з День захисника України !
Чоловік ти надійний, сміливий!
Хочу зараз тебе привітати я –
Таким же залишайся ти вмілим,

І нікому в образу не давай,
Будь-яких висот і цілей добивайся,
І ніколи мене не ображай –
А краще мені частіше посміхайся!


«Захисник мій найулюбленіший»
Захисник мій самий коханий,
Цілую тебе і з 23-м вітаю,
Ти найкращий і неповторний,
Таким же залишатися я тобі бажаю!


«Ти - мій герой!»
У цей день все буде для тебе -
Святкові тости, привітання!
Сьогодні свято - День захисника України !
Ти мій герой і в цьому немає сумніву!


«Червоний день календаря»
Червоний день календаря
Сьогодні настав!
З 23-м лютого
Я вітаю, милий!

Ти — чоловік хоч куди,
Мені за твоєю спиною
Не страшна ніяка біда,
Я щаслива бути з тобою!


«Відчуваю себе захищеною»
Кажуть, що в цей свято
Чоловіків потрібно вітати.
Багато хороших слів, різних
Я хочу тобі сказати:

Щоб здоров'я було міцним у тебе,
І в родині завжди щоб був спокій,
Почуваюся захищеною
За твоєю своєю дужою спиною!


«Коханому»
Коханого чоловіка
Привітати є причина.
Адже знає вся Земля,
Що свято лютого

Чоловіки відзначають,
Їм жінки бажають
Зовсім проблем не знати,
І зовсім не нудьгувати!


«Я вітаю зі святом!»
Я вітаю зі святом, мій милий,
І дуже б хотілося побажати,
Щоб кожен день був трішки щасливішою
І ніколи не доводилося воювати!

Щоб всі битви проходили на футболі,
А кулі в тирі ти в руках тримав,
Всі літаки спрямовувалися тільки до моря
І жартома бос «бійцем» щоб називав!


«Найкращий хлопець на землі!»
Мені найкращий на землі
Дістався хлопець, без сумніву.
Є особливий день у лютому,
І я пишу стихотворенье,

Щоб тебе, коханий мій,
Сьогодні з святом привітати!
І пообіцяти великий успіх,
І тільки до радості направити!


«Чоловічий аналог 8 березня»
Це свято часто називають
Чоловічим аналогом жіночого дня,
Всіх чоловіків сьогодні вітають,
Прийми, коханий, привітання від мене!

Бажаю прагнути до успіху, удачі,
Бути сильним і благородним чоловіком.
Зробити кар'єру і стати багатшим,
Нехай твоє життя завжди буде щасливою!


«Захисник милий мій!»
Коханий, свято твій настав,
Захисник милий мій!
Гідний багатьох ти похвал,
Бажаю всією душею,

Щоб мужнім був завжди,
І цілей досягав!
Не знав щоб смутку ніколи,
У всьому зростав!


«Було б несправедливо»
Звичайно, було б несправедливо,
Якщо б не було чоловічого дня,
Якщо на 8 березня не поп'єте пиво,
То сьогодні все заповните сповна!

Всіх чоловіків сьогодні вітають,
Але є один, якого люблю,
Бачилися недавно, а вже сумую...
Дещо тобі подарую!


«Улюблений в армію пішов»
Улюблений в армію пішов,
І свято всіх чоловіків прийшов.
Ти службу вірну пройдеш,
До мене з армії прийдеш.

Хочу тебе привітати я –
Нехай будуть вірні друзі,
Щоб можна було покластися
І у виборі не помилитися!


«Хочу привітати улюбленого»
Хочу привітати коханого
Я з 23-їм лютого,
Тебе не в силах я залишити –
Ти найкращий в мене.

Нехай росте твоя зарплата,
Бажаю зовсім не сумувати.
Мені в житті багато не треба –
Хочу я просто поруч бути!



«Бажаю тобі, мій коханий чоловік»
Сьогодні червоний день календаря,
Всі чоловіки відзначають свято свій,
День захисника Вітчизни, День захисника України ,
Приймай вітання від мене, дорогий!

Бажаю тобі, мій коханий чоловік,
Завжди бути здоровим і сильним,
Домогтися успіху в стремленьи до вершин,
Завжди бути турботливим, добрим і милим!


«Захисник мій прекрасний»
Дорогий, всього 4 слова:
«Тебе люблю я дуже!»
І нікого іншого
Мені й не треба, точно!

Сьогодні, в цей свято
Хочу до тебе притулитися.
Захисник мій прекрасний,
Давай не розлучатися?



«Ти мій захисник не тільки сьогодні»
Ти мій захисник не тільки сьогодні,
Я за тобою, як за кам'яною стіною!
Ти дуже сильний, благородний,
Мій рідний і улюблений герой!


«Тебе зігрію я своєю любов'ю!»
Сьогодні двадцять третього числа
Тебе хочу привітати я, коханий,
І побажати душевного тепла
І полум'яної любові зі мною, милий!

Бажаю тобі щастя без меж
І радості, і міцного здоров'я!
Щоб печаль торкнутися не посміла,
Тебе зігрію я своєю любов'ю!


«Я шалено щаслива з тобою!»
Ось і свято всіх чоловіків настав –
Ти гідний щирих похвал,
Мій улюблений, для мене – герой,
Я шалено щаслива з тобою!

Нехай тобі щастить у всіх справах,
Нехай тобі невідомий буде страх,
В житті нехай запанує щастя
І піде навік туга і смуток!


«У цей морозний лютневий день»
В цей морозний день лютневий
Всі чоловіки відзначають свято свій,
Але є один чоловік, найдорожчий,
Якого привітати можна без побоювання.

Бажаю тобі, мій захисник коханий,
Сил багато, щоб на руках мене носити,
І доброти, щоб, якщо що, мене пробачити.
Залишайся таким же милим і неповторним!


«Мій улюблений — погляд гарячий»
З днем захисника вітчизни
Половину людства,
Що чоловіками зветься —
Нехай тобі все вдається!

Мій улюблений — погляд гарячий,
Ти – справжній чоловік.
Мені дістався ідеал,
Ти гідний лише похвал!


«Коханий мій, я знаю...»
Коханий мій, я знаю,
Ти за мене — стіною!
З надією вітаю,
Щоб був завжди зі мною!


«Нам, жінкам, без вас ніяк»
Нам, жінкам, без вас ніяк,
І вам без нас, звичайно, теж!
І якщо раптом нападе ворог,
Нам тільки армія допоможе.

Сьогодні свято твій чоловічий,
Я з ним тебе сердечно вітаю!
Я рада бути завжди з тобою,
Коли тебе немає поруч, я сумую.


«Сьогодні є причина»
Улюблений мій чоловік,
Сьогодні є причина
Хвалити і вітати,
І свято відзначати!

Лютий у вікно стукає,
Чоловіки, вам не спиться?
Так відзначай, коханий,
І будь завжди щасливий!


«Молодому коханцю»
Ти мій стимул для досконалості,
Боєць, захисник і плейбой!
На піку райського блаженства
Невтомний як прибій!

Я побажати хочу трохи –
Нехай сяють щастям дні!
Не заросте до мене дорога,
Залишуся з радістю в тіні!


«Зі святом, коханий!»
День захисника України  — червоний день календаря,
Не червоний, ні, він золотий.
І свято, знаю я, великий!
Зі святом, коханий!


«Мій променистий зайчик»
День чоловіків – прекрасне свято!
Це мить лише твій,
І як зробити його яскравим
Ми вирішимо з тобою.

Світло мій, променистий зайчик,
Я тебе люблю!
І відтепер своє життя я
Лише з тобою розділю!

Привітання і подарунки
Прийми ти від друзів.
І залиш для мене годинку,
Здивую – повір!!!


«Вітаю коханого солдата»
Я вітаю, мій герой!
Тебе, улюбленого солдата!
Нехай непорушним буде лад,
І живі будуть всі хлопці!

Спасибі вам, хто світ зберігає,
Тобі любов моя і ніжність,
Господь хай радість подарує,
А я дарую навіки вірність!


«Ти мене частіше згадуй»
Сьогодні День захисника України ,
І дуже за тобою сумую я.
Але служиш ти Вітчизні, пишаюся!
Тебе, коханий, скоро я дочекаюся.

А ти мене частіше згадуй,
І листи від мене ти отримуй.
Бажаю в свято радості великої,

Щоб міг ти веселитися всією душею.
Листівки з Днем захисника Вітчизни

Комментариев нет:

Отправить комментарий