понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для чоловіка

Вітаю, чоловік коханий»
Вітаю, чоловік коханий,
З 23-їм лютого!
Будь завжди безстрашний,
А ще – люби мене.

Богатирського здоров'я,
Безлічі веселих днів,
І веселого застілля,
І порядних друзів!



«Ми з тобою, як дві кровинки»
Ми з тобою, як дві кровинки,
Життя проходимо багато років,
Ти мене, як Бог Всевишній,
Захистив від сотні бід,

У цей день хочу привітати
Свого героя я,
Найдужчий, найсміливіший!
Я кажу не тая,

Я люблю тебе будь-якого,
Без копійки, без рубля,
Вітаю, дорогий мій,
З 23-го лютого!


«Побажаю дружину милому»
В день захисника вітчизни
Відзначають усі його:
І міністри, і студентство,
Ну а я хочу всього

Побажати дружину коханому:
Щоб завжди щасливим був,
Щоб ти завжди був з силами,
Свою дружину любив!


«Свято сьогодні чоловічий»
Свято сьогодні чоловічий і військовий,
Коханого чоловіка привітати хочу.
Бажаю бути завжди і скрізь першою,
Нехай всі проблеми тобі по плечу!


«Свято всіх чоловіків»
Сьогодні, у свято всіх чоловіків,
Рідному чоловікові я бажаю,
Будь свого життя пан,
Живи, сумніву не знаючи,

Щоб слова твої, рідний,
З справами раптом не розходилися,
Щоб чекав у всьому успіх великий,
Щоб близькі тобою пишалися!


«Всі заздрять подруги»
Всі заздрять подруги –
У мене прекрасний чоловік,
Захистить мене від хуртовини,
І від багатьох життя стуж.

У двадцять третє, мій коханий,
Я хочу тобі сказати –
Всі бажання - здійсненні,
Повинен ти не забувати!


«Сьогодні день твій, дорогий!»
Сьогодні день твій, дорогий,
Чудовий і прекрасний.
Тебе привітати, мій герой,
Тобі бажати великого щастя

Поспішаю – ти заслужив його –
Адже в кожній справі, в цілій життя
Добра і сили торжество
Захисника своєї Вітчизни!


«Коханого чоловіка хочу привітати»
Коханого чоловіка хочу привітати,
І в свято чоловічої від любові закричу,
Щоб крик мій зараз долетів до небес,
Щоб Бог тобі дав дуже багато чудес:

Здоров'я, якому всі дарма,
Щоб були завжди ми з тобою вдвох,
Успіху в роботі, терпіння і сил,
І щоб рідну дружину любив!



«З двадцять третього лютого!»
З двадцять третього лютого
Рада, чоловік, тебе привітати,
Трепетно тебе люблячи,
Побажання додати:

Нехай Фортуна любить тебе
І супроводжує успіх,
Завжди з нами щастя буде!
Для мене ти краще за всіх!


«Мій чоловік — достойний чоловік»
Мій чоловік — достойний чоловік,
Завжди доб'ється свого,
І є особлива причина
Привітати у цей день.

Адже 23-е настало,
А місяць за вікном — лютий.
Тобі бажаю щастя, милий,
Щоб не дізнався тугу-печаль!


«Коханому чоловікові»
Сьогодні з 23-їм лютого
Хочу привітати коханого чоловіка,
Нехай про це знає вся земля –
Що ми з тобою опора один для одного,

Хочу тобі побажати здоров'я,
Чоловіком справжнім залишатися,
І ніколи назад не відступати,
І цілей постійно домагатися!


«Чоловіком бути нелегко!»
Чоловіком бути нелегко!
Я це добре розумію,
З друзями попивати пивко,
Лампу вставити, коли перегорає,

Бути голодним, коли дружини немає вдома,
Біля телевізора дивитися футбол,
Все це тобі знайомо?
З 23-м лютого, мій любий!


«Вітаю, мій коханий!»
Вітаю, мій улюблений
З гучним святом чоловіків!
Ти дозволь мені командиром
Побувати один деньок.

Якщо даси таке право -
Не задумаюся тоді:
Дам команду я «направо!»,
А «наліво – ніколи!»


«Коханому чоловікові»
Двадцять третє лютого
Так неждано настало,
Пожеланья від мене
Ти прийми сьогодні, милий,

Від душі хочу сказати –
Багато радості бажаю,
Чоловік, не варто сумувати –
Все здійсниться, я знаю!


«Мені до кінця не віриться...»
Коханий, чоловік ми і дружина!
Мені до кінця не віриться...
Ти заглянь-но з вікна –
Там біла метелиця...

Адже День захисника України
Сьогодні настає!
Здоров'я, щастя і добра
Тобі я побажаю!
Листівка з Днем захисника Вітчизни

Комментариев нет:

Отправить комментарий