вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання Батьків з Новим Роком

Батьки мої улюблені,
Сьогодні з Новим роком вітаю!
Як божевільно швидко мчать дні...
Бажав завжди і знову побажаю
Вам довгих років, здоров'я і ще
Всього того, що самі захочете,
Прошу, батьки, цілу гаряче,
На радість дітям щасливо живіть!


Мама, тато, вітаю
З Новим роком!
Щастя радості бажаю,
Дружно свято зустріти!
Нехай приємні турботи
Оточують цілий рік,
Лише улюблена робота
За собою нехай кличе!
Я вас люблю, обожнюю,
Лише добра я вам бажаю,
Щоб тільки молодели
І серця від щастя співали!!!


Улюблені батьки,
Я Вас вітаю.
В новорічний вечір
З Вами бути бажаю
Теплом сердець улюблених
Ми завжди зігріті,
Ви зараз прийміть
Привітання ці.
Будьте нам здорові,
Щастя ви зберігаєте.
Ви наша опора -
Бережіть один одного.


Як у Новий рік не здивуватися?
Ми в свято мчимо похапцем,
А мамі з татом не сидиться,
А мама з татом все в працях -
У страда передсвяткової ударно
Квартиру перетворюють на храм!..
Ми вам безмежно вдячні
За життя, подароване нам,
За те, що дім наш повною чашею
У всіх заслужено має славу...
Здоров'я вам, рідні наші,
І багато щастя в Новий рік!


Життя піде без прикростей
І без гірких жалів,
Без втрат і без втрат.
Буде краще за всіх нагород
Вам відмінне здоров'я,
Почуттів прекрасних водопілля.
Щастя ви цінуєте своє,
Бережіть і зберігайте -
Щастя таке крихке,
Не сподівайтеся на інше.
З ним живіть цілий рік -
І біда вас омине.


У новорічне свято галасливий
Не забули ми про Вас.
Нехай вирує світ божевільний,
Не укажчик він для нас
З новим роком вас вітаю,
Щастя, радості бажаю.
І як чоловік мені підказав -
Піднімаю свій келих.
За здоров'я, за тепло,
За сердечність будинку.
Нехай морозний скло
Нині на балконі.
Але в душі у Вас завжди -





Батькам бажаю я під самий Новий Рік,
Залишити в минулому труднощі і тяжкість від негараздів.
Забути про все непогідне і згадати про любов,
І стиснути тепла і радості обійми свої!
Нехай цей рік сповниться від яскравих світлих днів,
І м'яко-м'яко рухається як ласкавий струмок.
Нехай небо буде чисте над нашою головою,
Нехай променисте сонечко подарує нам спокій!


Нехай новий рік для вас почнеться
Яскравою гіркою за столом,
У колі сім'ї, рідних і близьких,
Без жалю про минуле.
Нехай збудуться у вас бажання
І всі заповітні мрії.
Вас з Новим роком, з новим щастям
Ми вітаємо від душі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий