понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для мужчин

«Будь в житті на коні!»
Я з цим святом чоловічим,
Лютневим, вітаю!
Бути в житті на коні, лихим,
Ну а в душі бути ангелом бажаю!


«Служив-ти в армії? Немає.»
Служив ти в армії? Немає.
Але сьогодні свято твій теж,
Не дай Бог статися війні,
Всіх закличуть і ніхто не допоможе.

Головне в житті чоловіком,
Не по назві щоб, по суті,
Щоб міг захистити слабкого
І був би крутіше, ніж Путін!



«Розум стать чоловікам»
Будь мудрим — розум стать чоловікам.
Дорожче мудрість, ніж вінець.
Не той мудрець, хто вище чином,
Той вищий чин, хто мудрець.


«Нехай збуваються мрії»
Нехай збуваються мрії
Сьогодні кожного чоловіка,
Залишайся щасливим ти,
Адже не дарма на те причини,

Гідний кожен все мати,
І в житті багато чого добитися,
Бажаю я від щастя співати,
І всією душею веселитися!



«Хочу побажати чоловікам»
Хочу побажати чоловікам
Я в цьому житті тільки щастя,
Своїх улюблених поважати,
І бути веселим, справжнім,

Хочу вам щиро сказати –
Гідні щастя і успіху.
І не варто опускати рук –
Перешкоди – щастю не перешкода!



«Ми пишаємося Вами!»
Вітаємо ми сьогодні
Самих-самих дорогих,
Самих-самих офігенних,
Найбільш лучшеньких таких.

Ми пишаємося Вами дуже
І хочемо вам побажати
Як завжди в будь-який час
Ніколи не сумувати!



«Ви мужні і сильні»
Ви мужні і сильні,
Хвалю не без причини:
Сьогодні вас привітаємо ми,
Кохані чоловіки!

Я буду прославляти силу
І вшановувати відвагу.
Хочу вам щастя побажати,
І без любові – ні кроку.


«Нехай прийде успіх»
Нехай чоловіки всієї країни
Будуть вірні Батьківщині,
Кожному нехай щастить,
І удача вгору веде.

Нехай успіх прийде у ваш дім,
Щастя обживеться в ньому.
Я хочу вам побажати
Ніколи не сумувати!


«Працювати і намагатися за двох»
Хочу чоловікам всієї своєї родини
Я в День захисника України  бажати –
Нехай завжди збуваються мрії,
Запам'ятайте – не треба сумувати,

І, в житті будь-яких обставин,
Вам варто залишатися мужиком,
Працювати і намагатися за двох,
Щоб повною чашею став улюблений будинок!


«Перед вами голову схиляю»
Перед вами голову схиляю,
Сиві ветерани воєн,
Чечні, Кореї і Афгану,
І тієї кривавої світової...

Бажаю щастя всім, хто носить
Погони, всім, хто їх носив!
В атаку хто ходив під Хостом,
Хто грудьми Батьківщину закрив!


«Вітаємо тих, хто на кордоні»
Вітаємо тих, хто на кордоні,
Часовими Батьківщини стоять,
Всіх служивих на її теренах,
Вірних честі, доблесних солдатів!

Хто служив – і тільки той чоловік,
Їх ми теж будемо вітати!
Жінки наллють вам кубок пінний,
Нехай слова любові для вас звучать!


«Бажаю вам любові»
Чоловік кожен прекрасної жінки
Увага, мабуть, заслужив.
Бажаю вам кохання, подружжя пристрасної,
Деколи щоб навіть не вистачало сил...

В душу ранимі, але сильніше граніту
Зовні ви. Здатні захищати.
Чоловіки, це життя для вас відкрита!
Вперед скоріше – підкорювати вершини!


«Ти – чоловік, що означає багато»
Ти – чоловік, що означає так багато,
Ти сильний і прекрасний у всьому!
Нехай життя пряма дорога
Поведе тебе в щастя твоєму.

Я бажаю зеленого світла
У начинаньях, свершеньях, справах.
Щоб життя було зігріте ласкою,
Щоб радість сяяла в очах!



«Що потрібно чоловікові для щастя? »
Що потрібно чоловікові для щастя?
Дуже красива дружина,
Адже життя без любові і без пристрасті
Буває часом не міла.

Бажаю гарної роботи
Я в день справжніх чоловіків,
Сьогодні залишимо турботи –
Адже свято подібний – один.



«За мир стабільний і спокій»
За стабільний світ і спокій
Приносимо з повагою
У свято істинно чоловічий
Ми наші вітання!


«Коханому»
Коханий мій, моя ти радість!
Захисник мій, моя ти солодкість,
Неповторний і рідний -
Ти мій ЧОЛОВІК дорогий!

Удачі, щастя побажаю,
Любові великий я обіцяю,
Нехай на все вистачає сили,
З День захисника України , мій милий!


«Чоловік - самий головний чоловік!»
Чоловіків чимало на землі,
І в Антарктиді, і в Кремлі,
Але найголовніше для мене,
У кого є і ніжність і броня,

Звичайно, чоловік мій дорогий,
Мій найкращий, мій рідний!
Ти - мій захисник, генерал!
Мене ти убив наповал!

Сьогодні свято твій, мій воїн!
Його ти святкувати гідний!
Шануй і бережи сім'ю ти нашу,
Нехай буде наш будинок повною чашею!


«Чоловіки правлять цим світом»
Чоловіки правлять цим світом,
І, хто б що не говорив,
Чоловіки – це влада і сила,
Господь подарував їм силу.

Чоловіки, бережіть жінок –
Вони зігріють ваш вогнище,
І тільки праведно живіть,
Обмірковуйте кожен крок!



«Люблю тебе я дуже-дуже»
Люблю тебе я дуже-дуже,
Сьогодні свято твій чоловічий,
І дехто хоче
Провести всю ніч з тобою!

Украдкою до тебе притулитися,
Обійняти і пристрасно цілувати,
Один іншому будемо насолоджуватися...
Про більше не можу мріяти!


«Сьогодні всі чоловіки в шоколаді»
Сьогодні всі чоловіки в шоколаді,
І всіх їх будуть вітати!
І тих, хто служить у вбранні,
І навіть тих, хто не вміє стріляти.

Одне я знаю точно:
Нам без чоловіків ніяк не прожити.
Хто проводить пізньої ночі?
Хто ще нас буде на руках носити?


«Колеги по роботі»
Працівник ти у нас прекрасний,
Колега, з святом тебе!
Бажаю різних вражень,
Щоб життя було сповнене вогню!

Здоров'я щоб не підводило,
З фінансами проблем не знав.
Щоб на все вистачало сили,
І ночами щоб міцно спав!


«Ви – завжди опора»
Чоловіки, ви – завжди опора,
Хочемо привітати з цим днем!
І побажати успіху скоро,
І нехай ваш буде світлим будинок,

Вогнище родинне – теплим самим,
Нехай вогником своїм манить,
І лише прекраснейшею дамою
Нехай Господь винагородить!


«Кликати жінок слабкою статтю...»
Звати жінок слабкою статтю немає причини,
Серед нас — таланти, воїни, уми.
Але якщо б поряд з нами не були чоловіки,
Своїх висот могли б досягти ми?


«Служили разом ми чимало»
Служили разом ми, друзі, чимало,
Прекрасний наш союз!
Нас міцно армія спаяла,
Не розірвати священних уз!


«Є війна одвічно-постійна»
Це брехня, що хлопці вимирають,
Що не зустріти сильного чоловіка.
Правду знають дами, що пірнають
За твою накачану спину.

Є війна одвічно-постійна.
І ти в ній герой, як не крути.
Я медаль бажаю тобі головну

Люблячу діву на грудях.
Відкритка з Днем Захисника Вітчизни України

Комментариев нет:

Отправить комментарий