понедельник, 22 февраля 2016 г.

Вірші з 8 березня мамі від доньки

Мама, з Восьмим березня! Хай сміється сонце
І стукає промінчиком, миле, в віконце!
Ласкава, добра, мудра, рідна,
Кохана, ніжна така!
Буду тебе слухатися, є до дна всю кашу,
Допомагати з уборкою, няньчити ляльку Сашу,
Платтячко не забруднивши, малювати картинки,
Повертаючись з вулиці, мити сама черевики!
Автор: Олена Тихонова



Дорога та мила ти моя матуся,
З Восьмим березня тебе вітаю!
Бути послушною гарною донькою
Я сьогодні тобі чесно пообіцяю.
Буду слухати уважно я всі поради,
Виконувати всю роботу сьогодні по дому.
Я весною хочу подарувати тобі літо:
Хай сонце в очах засяє знайоме!
Автор: Надія Малафеевская



Моя дорога мама,
Тебе вітаю я.
Пробач, що була впертою,
Про життя з тобою кажучи.
Все пам'ятаю твої поради,
Адже кожне слово ловлю.
Моя дорога мама,
Я дуже тебе люблю.
Автор: Катерина Лимар



Матусю, рідна, з 8-м Березня!
Будь завжди веселою, молодий,
Будинок наш ти наповнила затишком,
Добротою – як живою водою!
Ти для нас приклад любові і вірності,
Жіночності, ніжності, привітності.
Ти прости мене, моя кохана,
За те, що іноді тебе не слухаю!
Автор: Тетяна Бєляєва



Мамусю, прекрасна і найрідніша,
Тебе, кохана, я з 8 березня вітаю!
Ти залишайся юною, як весна,
Як небо, життя нехай буде нескінченна і ясна!
Промениста посмішка не сходить нехай з особи,
І щастя хай не знає ні краю, ні кінця!
Адже краще немає, ніж мама, на цілій Землі,
Все найпрекрасніше хочу дарувати тобі!
Автор: Наталія Сухомлин



Найдобрішу і найкращу на світі,
яку я обожнюю і люблю,
кому несу подаруночок з букетом,
я вітаю матусю мою!
Нехай красі твоїй дівчата заздрять,
Нехай тато любить, вічно носить на руках!
Ти ніколи не постоїш спокійненько в сторонці,
Завжди готова, немов штурман, на військових кораблях!
Автор: Наталія Чаплигіна



Матусю, рідна, із святом весни,
Прокидаючись вранці, посміхнешся ти,
Цей день подарує світле тепло,
Радість і удачу, чисте добро!
День 8-го березня щастя принесе,
Всі сніги розтануть, і розтане лід,
Я б дуже хотіла стати, як ти красивою,
Доброї, ніжною, ласкавою, сміливою і щасливою!
Автор: Ольга Фурсова



Я до тебе спозаранку лечу,
Навіть ось захекався трошки;
Я бути щирою нині хочу –
Не хочу вітати понарошку:
Всі чужі вірші відкладу
І відкинув будь-яку програму,
І від усієї душі просто скажу:
З Жіночим днем тебе, мила мама!
Українські листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий