понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня коханій жінці

Мою рідну, дорогу й кохану
Я щиро в восьме березня вітаю.
Запам'ятай – щоб бути неповторну,
Живи, проблем зовсім не помічаючи.

Нескладно це – головне, упевнитися,
Що ти для щастя тільки народжена,
І відразу ж все зміниться на краще!
Ти – жінка, щасливою бути мусить!
Автор: Солдатова Марія



Не знаю нині я сумнівів!
Мені все сьогодні по плечу:
Зло весняній багнюці
Сьогодні я дуже хочу
Рутину свята розбавити –
Палаючи творчим вогнем,
Тебе, кохана, привітати,
З Міжнародним жіночим днем!
Автор: Олексій Резніков



Кохана, дарую тобі
Я в Жіночий день усмішок море!
Будь ласкава, світла, задоволена,
Мене теплом своїм зігрій!

Нехай все складеться в долі,
Нехай цей день Восьмого березня
Запалить тобі удачу яскраво
І будеш щаслива подвійно!

Сяй полночною зіркою,
Люби всім серцем палко, гаряче
І приймай мої подарунки
Чарівно-ніжною весною!
Автор: Олена Тихонова



Зі святом, кохана, знову прийшла весна.
У день 8 Березня нам буде не до сну.
Зацелую доп'яна, напою любов'ю.
В райський сад бажання унесусь з тобою.
Немає тебе прекрасніше, найкраща з жінок,
Ти як сонце ясне на моєму шляху.
Я вдячний долі за таке щастя,
Краще тебе в цілому світі точно не знайти!
Автор: Тетяна Бєляєва



Весняним променем хай сонечко розбудить,
Вставай, рідна жінка моя,
Сьогодні день самим хорошим буде,
З Міжнародним Жіночим днем тебе!

Нехай для тебе піснею чарующею
В танок пустятся смішні струмочки,
Кохана, хочу завжди бути разом,
Адже для мене, як сонце, світиш ти!
Автор: Ольга Фурсова



Красива і ніжна, мила, як весна,
Кохана, тобі сьогодні в світі всі квіти.
Коли ти не зі мною, в ночі мені нема сну,
З усіх людей на світі ти мені дорожче.

Тебе вітаю, цілую тебе ніжно,
Нехай березень тобі подарує красиву весну.
Люблю тебе, рідна, люблю безкрайньо,
Люблю я більше за життя лише тебе одну.
Автор: Надія Малафеевская



Я тобою навік зачарований,
Ти прекрасніше весняних квітів!
Красою твоєю зачарований,
Ти полонила мене без кайданів!
Цим добрим безхмарним ранком
Я хочу тебе ніжно обійняти,
І тобі, самої доброї і мудрої,
Залишатися собою побажати!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Кохана, ти чуєш за вікном
Все шепоче про тебе, не вщухаючи!
Лише про тебе співає весняний грім,
Щебечуть птахи всі рідного краю.
У капелі чую тільки гімн тобі,
Душею твоєю і красі, посмішці...
8 березня я вдячний долі,
Що все можу сказати і написати на листівці.
Автор: Наталія Сухомлин



Моя кохана, мій скарб,
З весняним святом тебе, малюк.
Нехай любов моя, зберігає від терену,
Де ти безрадісна, де ти мовчиш.
Нехай сміх кришталеві твій, летить синичкою,
Я все бажання здійсню.
Ти тільки кинеш погляд, взмахнешь віями,
А у мене в грудях стукає «Люблю».
Українські листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий