понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня начальниці

Вас восьме березня вітає
Весь наш колектив, і вам бажає
Кращого! Щоб всі сповнились бажання,
Щоб всі ваші старання робочі

Оцінили. Все у вас вийде,
Хочу побажати вам найкращого!
Нехай успіх і щастя в житті збулося,
А поганий все в момент забудеться!
Автор: Солдатова Марія



Без жалю і без покаяння
Ми нині порушення здійснимо:
З робочих місць соскакивая завзято,
До начальниці улюбленої поквапимось –
Адже в передчутті святкового старту
Ми з Жіночим днем (режим нам не указ!)
Хочемо привітати Вас сьомого березня,
Щоб Вам восьмого відпочити від нас!
Автор: Олексій Резніков



Свято офіс наповнює –
З Восьмим березня вітає
І стукає у вікно капежом,
Наповнюючи серце трелью.

Вітаємо ми Вас особисто:
Нехай справи йдуть чудово,
Нехай вперед летить кар'єра,
Рухаються ідеї сміливо!

Будьте стильними, доброї, класної,
Яскравою, чуйною і прекрасною!
Нами Ви керуєте
І вперед завжди ведіть!
Автор: Олена Тихонова



З днем 8 Березня, зі святом весняним!
Зиму пережили, знову дзвенить крапель.
Я бажаю вам здоров'я і успіхів,
Хай щастя і надії вогонь в душі горить.
Хочу вам побажати бойового настрою,
Щоб встигали ви працювати, відпочивати
Мені пощастило мати за начальника такого,
Про який можна тільки мріяти!
Автор: Тетяна Бєляєва



Вітаю Вас сьогодні
Я, моя начальниця!
Поруч хай успіх літає,
Зберігає всі Ваші справи!

Адже сьогодні березень, восьме,
Свято жінок настав!
Нехай крапель перешкоди змиє,
Щоб завжди вистачало сил!

Нехай весна у Ваш будинок увірветься,
Даруючи щастя і тепло,
Нехай Вам сонце усміхнеться,
Щоб в душі було світло!
Автор: Ольга Фурсова



З 8 березня ви прийміть мої вітання,
Я щиро вас вітаю з Жіночим днем.
Ви жінка красива, і я вам натхнення
Бажаю від душі, знайти вам щастя в ньому.

Бажаю я великих успіхів вам на роботі,
Всі вказівки ваші я обіцяю виконати,
Але в день Восьмого березня залиште всі турботи.
Адже про такий начальниці всі чоловіки мріють!
Автор: Надія Малафеевская



Ми Вам зізнатися в цей день хочемо
Без тіні неправди, без лестощів і підступності:
Під силу впоратися зі справою будь-яким,
Коли таке є, як Ви начальство!
Ми хочемо побажати Вам довгих років,
Нехай Бог береже від усякого негоди!
Друзі нехай будуть, щоб дати раду!
Бажаємо великого жіночого щастя!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Леді-бос 8 березня розцвітає на очах!
І дозвольте, шеф улюблений, що помітно всім, сказати.
Кращий ви керівник, але без строгості, з розумом,
Перетворили швидко офіс в теплий і затишний будинок.
Вітаємо з весняним днем і бажаємо вам цвісти,
В особистому плані і в роботі з кожним днем сильніше рости.
Залишайтеся все такий же: доброї, славної, молодий,
І по службі продовжуйте бути провідною зіркою!
Автор: Наталія Сухомлин



Кажуть, що у спідниці бос –
Це страшна напасть!
Я маю заперечення –
Леді-бос вселяє пристрасть!
Вітаю з Восьмим березня,
І бажаю не старіти!
Нехай з усіх земних подарунків,
Вам надарував довгих років!
Українські листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий