понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання мамі з восьмим березня

Матусю, хай накриє тато стіл –
А ти шампанське попий з подружками!
Маєш право! День такий прийшов –
Чоловіки стають іграшками!

Ти можеш папою покерувати –
І він восьме березня не образиться,
Адже підписався він тебе любити
Все життя! І нехай з кожним капризом змириться!
Автор: Солдатова Марія



Перечищена картопля,
Підлога помита, і стіл накритий –
Всі тарілки-чашки-ложки...
Тут би відпочити трошки,
Так синку наніс візит!
Мам, забудь ти про каструлі!
Сукня де? Геть халат –
З Жіночим днем тебе, матусю!
Можна пробувати салат?
Автор: Олексій Резніков



Мама, більше не можу:
Вітати втомився я –
Мив, прав, варив їжу
В день Восьмого березня.
І купив тобі букет –
У вазочку поставив,
Приготував я обід,
Вивчив сто правил!

Підмітав, трусив килими
І плиту почистив.
Інше зроби ти –
Більше не подужав!
І мене ще помий –
Став я дуже брудний...
Добре, що день такий
Святкують не часто!
Автор: Олена Тихонова



Нас часто приймають за сестричок
І за подружок. А що в цьому поганого?
Мамуль, немає в моєму житті чоловічка,
Тебе дорожче! Не знайти такого!
Я молоду матусю свою
З весною привітаю в день 8 Березня.
Нехай розквітає краса твоя,
Плоди приносять всі твої таланти!
Автор: Тетяна Бєляєва



Відкинь готування, мамочко рідна,
Сьогодні мужики нехай біля плити
Мутузяться, рецепти згадуючи,
Сьогодні Жінкою себе відчуй ти!

Давай в салон, потім – за новим платтям,
Потім за прикрасою в бутік!
Сьогодні, мама, Восьме березня,
З весняним теплим сонечком проник

Прекрасний день, коли все оживає,
І в повітрі вирує свіжість трав,
Нехай цей день лише радість тобі дарує,
З серця холоду навік прибравши!
Автор: Ольга Фурсова



У свято мамин, Восьме березня,
Її я будити вранці точно не буду.
Адже мені не займати азарту,
Я готую сніданок тобі рано вранці.

У духовку поставлю пиріг з яблук,
І запах печені твій нюх закрутить.
І з Жіночим днем, вітаю я, мама,
Тобі лишилося всю кухню відмити.
Автор: Надія Малафеевская



Ми прокинулися дуже рано,
В кухню швиденько зайшли,
Адже вирішили, що для мами
Приготуємо ми млинці!
На дворі восьме березня,
Треба маму здивувати!
Справу почали азартно:
Будемо ми зараз творити!
Тато взяв борошно і яйця,
Молоко в стакан налив.
Я ж хвацько клацнув пальцем –
Міксер майстерно включив...
Загалом, ми млинці для мами
Приготували-таки,
Правда, довго відмивали
Стіни, підлога і стеля.
Добре, що є на світі
Свято дружин, сестер і мам!
Кращою маму на планеті
Я готовий все зробити сам!
Автор: Олена Козлова-Гыра



8 березня — особливий день у році,
А, загалом, і єдиний по правді,
Коли я слухняний, лагідний і добрий,
Мамулечке все роблю приємно!
Нехай видно не завжди, але я признаюся,
Люблю я всією душею тебе, рідна!
За запізнення, бардак і грубість каюсь,
Хочу, щоб ти залишилася молода!
Автор: Наталія Сухомлин



«Мамусю, з святом весни»,
Тобі кричу з балкона!
Як пироги твої смачні,
Особливо, спросоння!
Не думай, і я подарую:
Квіти і сувеніри!
Невипраної вооз білизни,
І на штанцях діри...
Українські листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий