понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня тітки в віршах

Мою рідну тітку і улюблену
Я від душі до 8 березня вітаю!
Нехай буде краса неповторимою –
І нехай завжди успіх в житті чекає!

Нехай виконуються легко твої бажання –
Удачі, радості, добра тобі, терпіння!
І нехай воздасться за твої старання,
Весни в душі, а життя – лише везіння!
Автор: Солдатова Марія



Знову переляк, такий знайомий...
Забуті ступеня споріднення –
Адже підлога, лише пів все вагомішими
Напередодні такого свята;
І нехай вже думки на вильоті –
Я твердий у своїй думці:
Хочу тебе привітати, тітка,
З Міжнародним жіночим днем!
Автор: Олексій Резніков



Тітка, приймай привіт,
Побажання довгих років,
А ще – мою посмішку,
Сонця промінь світло-хиткий.

Нехай тобі він світить яскраво,
Дарує кожен день подарунки
І завжди несе тепло,
Ласку, ніжність і добро,

Щоб зникли біль і тінь
В довгоочікуваний Жіночий день!
Не дивись на світ понуро:
З Восьмим березня! Будь щасливою!
Автор: Олена Тихонова



Весна – це подарунки, посмішки й квіти,
8-го Березня – все це подвійно!
Нехай, тітка, здійснюються всі твої мрії!
Довір їх наступаючої весни.
Здорова будь, кохана, весела.
Приклад мені подавай, як жити на світі.
І, знаєш, хоч сьогодні не сиди
На своїй улюбленій дієті!
Автор: Тетяна Бєляєва



Восьме березня у двері постукали,
Букет весни Вам, тітко, я дарую!
Бажаю, щоб все у Вас збувалося,
Я вам за все, за все дякую!

Капелі дзвінким стуком лунають,
Обіцяючи перемог шалений вулкан!
І незабаром всі квіти зовсім прокинуться,
Даруючи любов чарівний океан!
Автор: Ольга Фурсова



Нехай збудеться сьогодні все, що захочеться,
В день Восьмого березня тебе я вітаю.
Тобі сьогодні, тітка, щастя лише пророчится,
Його зловити тобі, моя рідна, я бажаю.

Сьогодні пора святкувати Восьме березня,
Дарувати посмішки, повеселити колег-чоловіків.
Тобі сьогодні побажаю відмінний старту -
Бігти за вітром, щастям, багато є причин.
Автор: Надія Малафеевская



«Весна завжди несе надію,
Посмішки і дарує квіти.
Так буде завтра, що було раніше», -
Мене вчила в дитинстві ти.
Я від душі тобі бажаю,
Рідна тітонька моя,
Щоб була частинкою раю,
Бальзамом для тебе сім'я!
Коли весняний свіжий вітер
Повіє з далеких берегів,
Нехай всі прикрощі розвіє,
Позбавить від пут зими!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Якщо у вас немає тітки, то вам її не вітати,
А ось своєї дорогоцінної так багато хочу побажати!
Тітка, у весняний це свято бажаю сміятися, мріяти,
Від усіх, хто тебе оточує, букети скоріше приймати!
Я знаю, яке ти чудо, нехай все це бачать навколо,
Нехай багато забавних подій наповнить твій мірний дозвілля.
Славно, що день восьмого березня настав, і я можу сказати,
Як на весну ти схожа, як люблю я тобі догоджати!
Автор: Наталія Сухомлин



Її завжди називають «тіткою»,
Але це точно не про мою!
Такого друга ви не знайдете,
Підтримає в радості і в бою!
Тебе привітати поспішаю я скоро,
І подарувати від душі квітів.
Давай засядем за розмови,
У нас так багато зібралося слів.
Листівка до Восьмого Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий