воскресенье, 14 августа 2016 г.

Яні привітання з Днем Народження і Іменинами

На честь твоїх іменин
Прозвучать привітання.
Досягаючи вершин,
Бережи повагу.
Яна, в житті твоєї
Будь варта уваги!
До своєї половинці
Стався з розумінням.


Яна, вітаємо від душі!
В твій День народження,
Лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


У Вас сьогодні, Яна, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.


Я дістану з кишені
Для тебе подарунок, Яна -
Цей милий каблучку,
Адже сьогодні - твій день.
День народження нині твій,
Я, звичайно, не плейбой,
Не якийсь серцеїд,
Всього-навсього сусід.
Я готовий ночей не спати,
Щоб стати найкращим у світі
Для тебе, сусідка Яна.
Ні, серйозно, без обману.




Вітаємо, Яна, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Яна, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!


У Яночки сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Не терпиш брехні і не вмієш брехати,
Чесна перед собою і людьми.
Ти знаєш, Яна, хочу тобі сказати,
Якщо буде важко, я прийду, клич!
Тобі бажаю я сьогодні щастя
Адже потрібно всім воно врешті-решт,
Нехай минуть і біди, і негода
Гідна ти лише самих добрих слів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий