воскресенье, 14 августа 2016 г.

Яні привітання з Днем Народження, з Днем Ангела

Прийми привітання, улюблена наша.
Сьогодні день Ангела святкуєш ти.
Наповниться щастям величезна чаша,
В подарунок її ти швидше прийми!
Яночка, радісною і будь коханою.
Повір, ти гідна успішних доріг.
Будь Богом і Ангелом вічно хранима!
Живи дуже довго, без зайвих тривог!


Яна, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Яна як ніжно звучить
Твоє романтичне ім'я.
І серце спокійно стукає,
В обіймах духовної святині.
З днем Ангела, тихо скажу.
З днем Божого благословення!
Тобі я хочу побажати,
Удачі, любові і терпіння!


Твій день народження ні з чим не порівняти
Він унікальний, чудовий і добрий.
Свято, щоб тобі подарунки дарувати.
Він для друзів і для близьких особливий.
Яна, сьогодні привітати тебе
Точно захоче адже маса народу.
Нам не підходить квартира твоя.
Всім там не вистачить, повір, кисню.
Краще нам Яночка, свято гуляти
Там де ширше і більше простору.
Ми в ресторані хочемо відзначати.
І не хвилюйся, заплатить контора.
Якщо ж ні, то ми самі, люблячи -
Можеш вважати це нашим подарунком -
Свято оплатимо, адже заради тебе
Точно віршів, та й грошей не шкода!




Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Яна, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Яна, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


З днем Ангела тебе!
Бажаю вічного життя.
Як яскрава зірка,
Будь, Яна, бездоганною.
Від погляду твого
Нехай все розцвітає.
Ти бережи тепло,
Що душу зігріває.


Яна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!

Комментариев нет:

Отправить комментарий