воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Флорі з Днем Народження, з Днем Ангела

Флора, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
З днем Ангела, рідна, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


Флора, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Флора, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Флора, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!




Флорочке ми побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Флора, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Флора, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


З днем Ангела тебе!
Бажаю вічного життя.
Як яскрава зірка,
Будь, Флора, бездоганною.
Від погляду твого
Нехай все розцвітає.
Ти бережи тепло,
Що душу зігріває.

Комментариев нет:

Отправить комментарий