среда, 10 августа 2016 г.

Привітання з днем народження Анастасії

1

Мила подружка, з днем народження,
Отримай від життя лише насолоду,
Нехай буде більше яскравих фарб в ній,
Дивись на життя простіше, веселіше.
Я тобі від усієї душі бажаю щастя,
Моя найкраща подружка, Настя,
Нехай неодмінно здійсниться твоя мрія,
Нехай Господь береже тебе. ©

2

Настуся, подружка, з святом тебе,
Нехай буде благосклонною до тебе доля,
Нехай кожен день приносить натхнення.
Хай чудовим буде настрій.
Бажаю тобі щастя багато – багато,
Хай буде світлою дорога,
Нехай всі бажання збудуться неодмінно,
Хай буде в тебе все відмінно. ©

3

Наша дружба перевірена роками,
Немає ніяких секретів між нами,
Не даремно нас називають, не розлий вода,
Один одного ми підтримаємо і виручимо завжди.
У тебе сьогодні, Настя, день народження,
Я бажаю тобі щастя, радості, веселощів,
Будь бажаною і коханою завжди,
Нехай щедро нагородить тебе доля. ©

4

Настя, з особистим святом тебе привітати рада,
З тобою дружба, для мене нагорода,
Ти красива, чарівна, розумна,
Дай Бог, щоб в житті усе здійснилося сповна.
Хай посміхається тобі удача, щастя,
Нехай покинуть твій дім негоди,
Хай сонце світить для тебе веселіше,
Нехай стане світ навколо тебе добрішими. ©

5

Мила подруга, в твій день народження,
Здоров'я міцного бажаю і удач,
Нехай завжди буде відмінним настрій,
Побільше в житті смійся, і менше плач.
Люби і будь коханою завжди,
Не вважай пішли року,
Все краще у тебе попереду,
Впевнено до щастя йди. ©

6

Настуся, ти найкраща подружка моя,
Сьогодні світле свято у тебе,
Я тобі бажаю, щастя від усієї душі,
Щирі вітання від усієї душі прийми.
Нехай любов до тебе прийде красива,
Нехай доля твоя буде щаслива,
Хай кожен день радує тебе,
Нехай Господь береже від бід і зла. ©

7

Настуся мила моя,
Ти, як сестричка для мене,
В тобі завжди впевнена я,
Наша дружба світла і міцна.
Сьогодні день народження твій, вітаю,
Простого щастя щиро бажаю,
У всіх справах відмінною удачі,
І настрою завжди прекрасного в додачу. ©

8

Моя найкраща подруга люба,
З тобою в житті мені дуже пощастило,
З днем народження тебе вітаю,
Щиро тобі бажаю всього, всього, всього.
Настя, бажаю в житті все встигнути,
З кожним роком душею молодіти,
Бути здоровою, зберегти бадьорість,
І щастя багато років прожити. ©

9

Квіти, напої, стіл накритий,
Друзі з подарунками вже стукають у двері.
Твій день народження, Настя, не забутий,
Але не можу я бути на ньому, повір!
Зараз я далеко, але точно знаю,
Що ти на мене сумуєш, любиш, чекаєш...
І я тебе люблю і з днем народження вітаю,
І посміхнись, коли ти це смс прочитаєш!

10

З Днем Народження, мила Настя!
Щастя, здоров'я, любові!
Нехай вітрами зганяє негоди,
І приходять лише яскраві дні!
Ніколи нехай не зникне з обличчя
Посмішки твоєї краса...
Мила, мила Настя
Щастя тобі і добра!
Яскравого сонця, квітів і посмішок
Хай в житті твоєму не буде помилок!

11

Сьогодні я бажаю щастя
Тобі, прекрасна Настя,
Нехай у справах тобі щастить,
Нехай удача завжди чекає,
Такою ж милою залишайся,
Звичайно, частіше усміхайся,
Подібно сонцю світи,
Перешкод не бійся на шляху!
Універсальна вітальна листівка для Антастасії

Комментариев нет:

Отправить комментарий