воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Фаїні з Днем Народження і Іменинами

Вітаємо, Фаїна, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Фаїна, вітаємо від душі!
В твій День народження, лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


У Вас, Фаїна, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.


Фаїна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!




Фаїна, ти прекрасна!
І сьогодні, не марно
Отримуєш насолоду
Від гарних привітань.
Свято іменин настав!
Ангела Господь послав.
Нехай тобі він допомагає
І в біді не залишає!


З Днем Народження моє пташеня,
Фаинушка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Фаїни іменини,
І хочемо ми побажати,
Щоб ти міняла машини,
За рік раз, приблизно, п'ять.
Красотою, щоб сяяла,
Незрівнянною була,
І чоловіків, щоб підкорювала,
Їх перебирати могла.


Східна красуня Фаїна,
Ну, чого ж ти така гарна!
І норов твій, мов гірська лавина,
І, наче море, широка душа.
Нехай будуть сонцем дні твої залиті,
І життя твоє, немов квітучий сад,
І в будинку двері щастя лише відкриті,
Вперед іди і не дивись назад.

Комментариев нет:

Отправить комментарий