воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Юстине з Днем Народження, з Днем Ангела

Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Юстиночка, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Юстина, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Юстина, ми сьогодні вітаємо,
В день ангела бажаємо ми чудес,
Ще ми як завжди добра бажаємо,
Бажаємо, щоб дух радості воскрес.
Бажаємо, щоб було чистим небо,
Бажаємо, щоб радість розквітла,
Та нехай сюди шляху забудуть біди,
Нехай любов розпустить два крила!


У свій День Народження, Юстина,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!




Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Юстина, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Юстина, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Юстина, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Юстини - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий