воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання Фіоні з Днем Народження в віршах

З Днем Народження моє пташеня,
Фионочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


З днем народження, Фіона, вітаю!
Міцного здоров'я Вам бажаю!
Нехай збудуться всі Ваші мрії,
Яскравими щоб були Ваші дні!
В життєвому шляху нехай чекає Вас щастя,
Ніколи любов нехай не згасне!
Щиро бажаю доброти,
Щоб не нудьгували в житті Ви!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Фіони - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Фіона, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!




Фіона, ми сьогодні вітаємо,
В твій день народження, бажаємо ми чудес,
Ще ми як завжди добра бажаємо,
Бажаємо, щоб дух радості воскрес.
Бажаємо, щоб було чистим небо,
Бажаємо, щоб радість розквітла,
Та нехай сюди шляху забудуть біди,
Нехай любов розпустить два крила!


Фіона, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


З ранку весь світ наповнений пеньем.
Кудись поділася тінь.
Фіону нашу з днем народження
Ми вітаємо в цей день!
Побажаємо їй бути суворої,
Веселою бути завжди у всьому.
Любові Фіоні багато-багато!
І щастя буде повна хата!


Фіона, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!

Комментариев нет:

Отправить комментарий