среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 55 років у віршах

"Привітання з днем народження сестрі на 55 років"

55 ювілей – красива дата,
І сьогодні дата – сестри,
Дорога, а пам'ятаєш коли-то
Ми з тобою так були малі,
Як ми бігали разом кататися
На санчатах з гірки з вереском.
Де той час... Залишилося прибратися
І привітати свою сестричку.


Мам, що за сльози на очах?
Що за сединки в волоссі?
Мамуля, ці п'ять і п'ять
Не варто, право, помічати;
На свій вік ти не дивись,
З особи печаль скоріше стри –
Йди по життю веселіше,
Тим більше у свій ювілей!


"Прикольні і жартівливі привітання з днем народження на 55 років"

Я хотів би вибачитися...
Тьху ти, Господи прости!
Вам сьогодні двічі тридцять,
Тільки просто без п'яти?
Вам — п'ять помножити на десять,
І ще додати п'ять?
Не пинайте і не бийте!
Починаю розуміти!
Я нормальний, адекватний.
Випив стільки, скільки зміг!
І хочу що б був приємний
Мій витончений поздравок!


Тобі сьогодні 55 років!
У великий мішок, щоб згріб ти багато грошей!
Дозволь я дам тобі одну пораду –
Ти, головне, їх забери швидше!
Нехай море щастя понесе тебе
До величезній віллі біля океану...
Якщо сумуєш, завжди прийдуть друзі
Підтримають і наллють вина в келихи!


"Вітання з днем народження 55 років"

За столом захмелілі гості
Хай як співають солов'ї!
Нехай звучать шалені тости,
Сьогодні тут всі свої!
Дві пятерочки на торті,
Шоколадні квіти.
Та не здумайте зіпсувати
Виделкою цієї краси!
Щоб господар діловито
Міг прикинути на око
Скільки коштує з бісквіту
Ювілейний поздравок!


П'ятьма п'ять – двадцять п'ять,
Сумніватися годі!
І, звичайно ж, тобі далеко до вечора!
Ти прекрасна, як завжди,
Просто чарівна!
Не вважай свої роки,
Все буде чудово!
Будь же щаслива і надалі
І не здумай захворіти!
Живи довго, не нудьгуй
Та мене не забувай!
В цей сонячний день
Прийми у подарунок поздравок!


"Привітання з днем народження подрузі, другу на 55 років"

Ми зібралися Вас вітати,
Сказати хочемо без фальші,
Що навіть нема чого бажати
Вам в перспективі далі.
Адже за кар'єру – вищий клас,
Успіхи в житті особистому,
Вам життя поставила зараз
Два рази на «відмінно»!(55)


Ми з тобою прожили багато радісних днів.
З кожним роком люблю я тебе все сильніше.
І зморшки твої, і твою сивину,
В твоїх чарах навіки я залишуся в полоні.
Дві п'ятірки нехай стануть знаменням чудес,
До життя хай завжди буде живий інтерес.
Ніжний, милий, коханий світлий мій голубе.
Ти прийми від мене невеликий поздравок.


Коротенька спідничка, виріз до пупка,
Ти не оглядайся – дуже молода.
Будинки на порозі чекає тебе дружина,
Торт твій ювілейний спекла вона.
Дві п'ятірки поруч, що ж п'ятдесят п'ять,
Пролетіли роки молоді назад.
Але не журися, все лише попереду,
Від душі бажаємо щастя і любові.


"Вітання з днем народження бухгалтеру 55 років"

Наш бухгалтер хоч куди,
І які там року,
З 55-м ювілеєм,
Вас сьогодні вітаємо,
Вести рахунок свого життя,
Тільки з прибутком бажаємо,
Що б дебет з кредитом,
У вас завжди зводилося
Що б місячний звіт,
Вам ніколи не снився,
Поздравок від душі вам бажає,
Що б радість, удача
Завжди були з вами.


55 - прекрасне число,
Наставила доля тобі п'ятірок.
У 55 вмієш цінувати життя,
І кожен день, і кожну мить так доріг!
Давай відсвяткуємо твій ювілей,
Але так, щоб зайвого не перебрати.
А то доведеться нашим милим жінкам
Нам завтра одні двійки виставляти.


Дорогий мій улюблений, рідний чоловік,
Буду рада з тобою я прожити цілий вік!
І знегоди і радість будемо разом ділити.
Все життя буду тебе одного любити.
День прекрасний сьогодні ювілей у тебе!
І привітати зібралася вся велика рідня.
55-ть яскравих свічок освітлює пиріг.
Я дарую самий ніжний тобі свій поздравок.


Дві п'ятірки! Радісна дата
Непомітно в гості до нас прийшла;
Немає вірніше у долі солдата,
Чим сидить на чолі столу!
Може, плід пізнання і гіркий,
Але приємна насолода буття;
Тому в твоє свято двох п'ятірок
Нових цифр тобі бажаю я!


Пам'ятаю маленьким повзав по твоїм я колін,
Ніжно ти мені шепотіла: «Мій улюблений внучок».
А через роки стою на твоєму ювілеї
І вручаю тобі свій скромний поздравок.
Ти в свої 55-ть немов тільки з картинки
А рум'янець на щічках і в очах блиск вогнів.
«Ти прекрасніше всіх бабусь!», я скажу без заминки,
«З кожним днем ставай, веселіше і бадьоріше!»


Наш мудрий учитель, наставник ви наш,
Бажаємо вам добра і щастя,
І в житті, впевнені, адже ваш досвід,
Допоможе пройти крізь негоду.
Нехай життя нагороджує ваш нелегкий труд,
І люди вам у слід подяку твердять,
Нехай все буде «Бест» і тільки «Зер гуд».
Коли дві п'ятірки вишикувалися в ряд!


Тітка, дорога, відзначаєш
Ти сьогодні п'ятдесят п'ять років,
І вже давно не помічаєш,
Різних труднощів, проблем і бід.
Вітаю з святом красивим,
Поздравок читаю слух
І бажаю, щоб дат таких же
Справила ще ти більше двох!



Ти сидиш за столом, дивишся на нас лукаво.
Знаєш, ми не прийдемо просто так в цей будинок.
Очі твої сповнені любові до нас. І право,
Ми дивимося в них навіть трохи з соромом.
Ти бабуся наша, ти наш ангелок!
Ти прекрасніше всіх в свої 55-ть!
Прийми ж від нас невеликий поздравок
І дозволь нам тебе міцніше обійняти.


Вам з вашим щирим стремленьем
До прекрасною чуйною доброті
Життя дарує світлі миті
За безліч добрих справ.
Долі красивою вам бажаємо,
У 55 - в самий раз!
І з Днем народження вітаємо
Від серця щиро ми вас!


Нехай життя стає веселіше!
Нехай сяють посмішки завжди!
Нехай прикрасяться днем ювілею
Чудове життя!
Ювіляра високе звання -
Це стимул для кроку вперед!
Нехай всі плани, мрії і бажання
У ювілейний здійсняться рік!


Бабуся, ти виглядаєш на вісімнадцять –
Неважливо, що в паспорті 55, це не так.
Ти любиш готувати, ти любиш сміятися,
Ти любиш своїх дітей вище всіх благ.
Тебе вітаю з цим святом важливим,
«Здоров'я та щастя» — тобі кажуть.
Але мій поздравок, і ти це знаєш,
Щоб було навколо побільше внучат.


Батько, ти той, хто знає життя
У всіх її вибоїнах і ужимках,
І за мене тримайся,
Як я тримався і вчився на помилках.
Сьогодні, в татів 55-й ювілей
Я відкладу справи подалі
І в гості поспішу скоріше,
Мій поздравок такий: батько, не кашляй!


Подруга, ми з тобою пліч-о-пліч стільки років,
І зими, і проблеми нас не розлучили,
І були часи, коли готувала тобі обід,
А ти мені допомагала у відносинах з чоловіком...
Чого перераховувати, адже головне – ти тут,
Ми разом! Наплювати, що світ жорстокий і складний,
Я рада, що така в мене ти є,
І 55-й ювілей твій – це нова можливість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий