воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з Днем батька

Батько — святе слово,
Для нас воно не нове.
В житті важлива роль батька
Всім любов батька потрібна.

«Тато!» — дружно говоримо,
Ми тебе дякуємо.
Дня не мислимо без батька,
«Ти — голова!» — стукають серця.

Знаємо точно — наш отець
В будь-якому завданні — молодець.
Ми з тебе приклад беремо
По шляху добра йдемо!

Разделитель9

Сім'я, зігріта любов'ю,
Завжди надійна і міцна.
І зморшки хай не старять,
Нехай не чіпає біда!
Хай здоров'я, щастя, радість
Будуть поруч кожен час
І суворе негоду
Стороною обходить Вас!
Відзначаємо папи свято,
День улюбленого батька!
А нехай Всевишній обдарує
Життя довгі роки!

Разделитель9

Захист усієї родини,
Радник наш, мудрець
І наш зберігач ти —
Прекрасний наш батько!

Ти пам'ятай, що завжди
Ми без тебе нудьгуємо.
З днем папи з днем батька
Тебе ми вітаємо!

Разделитель9

Батько. Це означає так багато.
Спасибі тобі, мій рідний.
Буваєш ти м'яким і суворим,
Веселим і сумним часом.
Сьогодні забудь про негодах,
Я Хочу привітати тебе.
Бажаю здоров'я і щастя
Від чистого серця, люблячи.

Разделитель9

Хто ременя давав мені в дитинстві?
Хто дарував любов від серця?
Це тато мій улюблений:
Сильний і неповторний!

З Днем батька сьогодні я
Вітаю, тату, тебе!
Щоб був завжди здоровим,
Добрим, чуйним і веселим!

Разделитель9

Вітаю всіх батьків,
Безсумнівних молодцов,
З тим, що життя не даремно прожили
І таких дітей народили,
Чудових дітей
Від хороших матерів.
Без дітей — що за свято,
Хто ж привітає з днем батька?
Вам бажаю багато різних
Благ і щастя без кінця!

Разделитель9

Суворий і добрий, рідний мій батько!
Ти краще за всіх, правда, ти — молодець!
Мені ти завжди був гідним прикладом,
І я завжди тобі щиро вірю,
Ти мені надія, допомога, захист,
Якщо змовчати треба — все шито-крито,
Ти краще мами мене розумієш,
І з Днем батька я тебе вітаю!

Разделитель9

Хто господар в домі головний,
Гроші в дім несе справно,
Спритно в стіну цвях заб'є,
Ніколи не втомлюється?
Вгадали? Це тато!
Він не жаднюка, і не тюхтій,
Він годувальник, командир,
Для дітей своїх – кумир,
Для дружини рідний – чоловік,
А для тещі – кращий друг!
Не сумує він без причини,
Тому що він – чоловік
І по життю – молодець!
З святом тебе, батьку!

Разделитель9

Батько. Це означає так багато.
Спасибі тобі, мій рідний.
Буваєш ти м'яким і суворим,
Веселим і сумним часом.

Сьогодні забудь про негодах,
Я Хочу привітати тебе.
Бажаю здоров'я і щастя
Від чистого серця, люблячи.

Разделитель9

Милий тато, вітаємо,
Щастя, радості бажаємо,
Не сумувати, не засмучуватися,
Бути веселим, посміхатися.
Років до ста ще прожити
І завжди здоровим бути!

Разделитель9

Я прокидаюся сьогодні
Трохи пом'ята з особи.
Я забула ненароком,
Що сьогодні день батька.

Я хочу привітати папок —
Тих хто є, хто буде надалі...
І нехай летить дірявий тапок —
Не ображайся, від серця.

Всім батькам бажаю ЗДРАВЬЯ
І ТЕРПІННЯ у всьому,
Щоб Вас зберігала МУДРІСТЬ
Та ВЕСЕЛИЙ був Ваш дім:

Адже велика відповідальність
Доторкнулася до сердець...
Ти ВЧОРА був шалапутом,
А сьогодні ти — БАТЬКО!

Разделитель9

День батьків, рідні, зустрінемо.
Це – день сімей таких,
Де завжди усі люди разом.
Так прочитайте цей вірш!

Разделитель9

Ти — батько чудовий,
Розумний, симпатичний,
Діток обожнюєш,
Мати їх поважаєш,

З Днем батька, друже,
Нехай удача шукає
Твій дім щогодини
І знаходить, до щастя!

Разделитель9

Сьогодні, в день батька,
Тебе хочу привітати.
Такого мудреця
Прийшла пора прославити.
І мій низький уклін
За те, що ти – мій тато.
Ти в житті – чемпіон,
Твій син знімає капелюх.

Разделитель9

Віршик буде серйозним,
Незвичним для мене.
Вітати мені дуже складно,
Але привітаю я батька.

Тато, татко, татусь,
Як тебе сильно люблю!
Розцілую, розцілую.
Не можу я без тебе.

І чого робити не знаю.
Може грошей? Начебто є.
Може слави і успіху?
Так і так всього не злічити!

Побажаю я здоров'я,
Щоб був завжди-завжди.
Обіймаю і мимоволі
Прошепочу: Люблю тебе!

Разделитель9

Ти, мій тато найкращий,
Сильний, добрий і рідний,
Терплячий і могутній,
Знай, що я завжди з тобою!

Я люблю тебе, батько,
І пишаюся, що мій батько –
Це в житті переможець,
Це справжній боєць!

Разделитель9

Вітчизна, батько, по батькові
Нас шанобливо звуть.
Я в День батька хочу тебе привітати,
Адже без батьків нас не було б тут!
Без рук батькових, сильних і надійних,
Не виросли б доньки, сини!
Тато — це високе звання,
З Днем пап тебе хочу привітати я!

Разделитель9

Тато краще за всіх на світі,
Самий сильний і вправний,
Найрозумніший на планеті,
Самий добрий, самий сміливий!
Нехай без радості і сонця
Не пройде у тата дня,
Нехай обійме, усміхнеться,
Адже без тата немає мене.

Разделитель9

Сьогодні день батька зустрічаю,
Мужика я вітаю,
По-іншому і не можна,
День батька — день мужика.

Адже чоловік — це сила,
І на тому стоїть країна,
Поки є такі батьки,
Будемо жити ми всі, завжди.

Будемо жити, не знаючи страху,
Будемо жити спокійно спя,
Я хочу, щоб всі діти, мій батько,
Пішли в тебе.

Разделитель9

В цей день не складно згадати,
З привітанням шолом гінців,
Щоб швидше наповнити келих,
І привітати всіх батьків.

Головний тост у нас один,
Щоб кожен це знав,
Батько не той, хто вас породив,
А хто дитину виховав.

Спасибі вам, отці, татусі,
Ви путівку в життя дали нам,
І нехай з кожним роком старше,
Будьте бадьорі на зло років!

Разделитель9

Батько – не багато і не мало,
Початок, татова рука,
Нога, що м'ячики ганяла,
Рибалки першої берега.
Часом – чоловічі розмови
Майже на рівних і про все:
Про гармати, танки і затвори,
Про сенс слова «понесе»...
Як не крути – дорослішають діти,
Не кожен день побачиш їх,
Але електронні «привіти»
І привітань цей вірш
Не замінюють – поспілкуватися,
Та так, про життя, по душам,
Щоб сильно за північ прощатися,
Не розбігатися по справах.
Коротше, тато, ось і випадок,
Вже засидимся – Бог суддя,
Та пісню стару озвучимо,
З тобою разом ми – сім'я!

Разделитель9

День батьків, друзі, зустрічаємо.
Поспішаю я вам сказати:
Я бажаю кохання великого,
Щоб сім'ю не розгубити!


Разделитель9

Є у світі людина-опора,
Людина-приклад для всієї родини,
Той сильний чоловік, який
Зветься ніжно папою, дивись!

Тобі, батьку, сьогодні ці рядки,
Тобі любов і вдячність, ти прийми!
Спасибі, тату, за турботу і мороку,
З Днем батька, коханий, ти в нас один!

Разделитель9

Виховувати нових людей,
Не проста зараз завдання,
Але це аж ніяк не означає,
Що не буде хороших людей.

Щоб покоління росло, тривало,
Потрібен відповідальний, сильний батько,
Мій батько у біді не залишить,
І захисника він виховає.

За це йому багато не треба,
Аби сім'я була поруч,
Телек, бойовик і футбол,
Можна нову машину до будинку,

Роботу щоб любив,
Щоб Спартак переміг,
Мама, щоб не кричала,
І їду завжди оформляла.

Разделитель9

Спасибі тобі, тату,
За миттєвості дитинства,
За великі ляльки,
І велике серце,
За любов без міри,
І добро без краю,
Що зігрітися душею
У холоднечу допомагає
За твою усмішку,
Що теплом сяє,
Адже поки ти поруч,
Лиха не станеться!

Разделитель9

Може він у футбол грати,
Може книжку мені читати,
Може суп мені розігріти,
Може мультик подивитися,
Може пограти він в шашки,
Може навіть вимити чашки,
Може малювати машинки,
Може збирати картинки,
Може прокатати мене
Замість швидкого коня.
Може рибу він ловити,
Кран на кухні полагодити.
Для мене завжди герой –
Найкращий ТАТО мій!

Разделитель9

Те, що в родині батьки найголовніше головних,
Відомо точно кожному з нас.
Так дозвольте в цей день веселий, славний,
Привітати, дорогі татусі, Вас!

Бажаємо Вам побільше сил, терпіння,
Здоров'я, безумовно, і душевного тепла.
І щоб точно як по щучому велінню,
Всі виконувалися думки, цілі і діла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий