среда, 7 сентября 2016 г.

Вітання на день ангела Наташі

Ваше ім'я поєднує
Силу, ніжність, доброту!
Від душі я вам бажаю
Не розтратити красу!

Ви, Наталія – досконалість,
З уваженьем кажу!
Хай вам дарує життя блаженство,
Небеса за вас благаю!

Відправити СМС
Бажаю щастя вам, Наталія,
Щоб вам щастило в ділах своїх.
Ви як принцеса задзеркалля,
Так не схожі на інших!

Нехай ваша щирість і ніжність
Вам допомагають на шляху,
Нехай життя дарує вам спокій,
Щоб гідно пройти шлях!

Відправити СМС
З днем ангела, Наталочко, тебе
Вітає вся наша родина!
Ми бажаємо, щоб ти
В житті все виконала мрії.

А ще щоб щаслива була,
Аби ладналися твої справи,
Щоб любов була велика.
З іменинами, донечко рідна!

Відправити СМС
Наталю, вітаю тебе з днем народження і...
Бажаю здоров'я - так часто його не вистачає!
Веселощів бажаю - воно ніколи не заважає!
Удачі бажаю - адже вона приходить нечасто!
І просто бажаю величезного особистого щастя!

Відправити СМС
Наташа, в день народження твій
Від душі добра бажаю,
Нехай прийде до тебе любов,
Як прекрасний відблиск раю!

Нехай твоє життя йде
Безтурботно і спокійно,
Тільки радості несе –
Ти гідна хорошого!

Відправити СМС
Наташа, ти прекрасніше всіх!
Коли сморю в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам

За те, що поруч ти зі мною,
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!

Відправити СМС
Ім'я чудное - Наташа!
Наташа, Наташечка, Ната,
Бажаємо щастя і здоров'я,
Бажаємо бадьорості і сил,
Щоб кожен день звичайному житті
Одну лише радість приносив.

Відправити СМС
Наташа, мила подруга,
Настав сьогодні день народження твій!
Я знаю, ми не можемо один без одного,
Якщо я не поруч – подумки з тобою,

Нехай все, про що мріється, трапиться,
Нехай у твоєму житті панує любов,
Нехай з тобою щастя буде,
І назавжди залишиться з тобою!

Відправити СМС
Наталю, вітаю
З днем народження тебе!
Здоров'я, щастя я тобі бажаю,
Щоб були поруч тільки найкращі друзі!

Щоб в особистому житті було все ОКей,
І сонце кожен день твою посмішку висвітлювало,
Хай буде більше в житті світлих днів,
А чорних буде дуже-дуже мало!

Відправити СМС
Наташа, з святом тебе
Вітають друзі всі!
В День народження твій бажаємо
Щоб ти була здорова,
Хлопця з доданим знайшла,
Щоб щасливо Ви жили
І друзів не забули!
Вітальна листівка з днем ангела Наталії

Комментариев нет:

Отправить комментарий