четверг, 22 сентября 2016 г.

Привітання на Мідну весілля (7 років) у віршах

Сім років пролетіло непомітно,
Але ніщо не проходить безслідно.
Тепер я знаю всі твої звички,
Ми часто бачимо схожі сни.
Нехай наше життя, мій дорогий,
Буде завжди солодкої і заводний.
Нехай кожна мить буде таємницею,
Нехай іде туга у вигнання.


C мідної весіллям дорогі
Ми хочемо Вас привітати
І незвичайним подарунком
Вас звичайно оснастимо.
Рік восьмий дуже підступний
Кажуть, що він складний
Що можливий навіть криза,
Там, де хтось не закоханий.
Так зберігайте ваші почуття
Не хвилюйте часто нас
Ви в злагоді живіть
Кожен день і кожну годину.


Прожили ми, коханий, разом не так довго,
Ти щастя подарував мені дуже багато.
Любов мені кожен день дарував,
Квіточками ти мене обдарував.
Сьогодні настала і моя черга,
Бажаю рухатися тобі вперед.
Щоб завжди ти дарував радість всім,
А разом ми з тобою рівно сім.
Сім років дарував ти мені тепло,
І це в житті допомогло.
Ну, а сьогодні, ангелок,
Я приготувала тут поздравок.


Підставляйте ви скоріше кошик
Мідяків туди побільше вкину.
Щоб кожен вам приніс успіх і щастя,
З родини прогнав чвари та незгоди.
З мідною весіллям привітати я прийшов,
І красиву тут пару я знайшов.
Мир, спокій і багато солодких років,
Ось такий даю зараз я вам рада.


Прожили ми чимало,
Щасливих сім рочків.
І я зовсім не втомилася,
Від наших життєвих днів.
Ти щастя подарував мені багато,
Посмішку теж мені свою.
Бажаю жити тобі я довго,
І радувати завжди рідню.
Улюблений мій чоловіче,
Прочитай мій ніжний поздравок.


Бажаю одному щастя і везіння,
У сімейному житті нехай удача чекає,
В хорошому бути бажаю настрої,
І нехай тобі щастить у всіх справах!
Нехай радість чекає тебе неймовірна,
Сім років прожити – не поле перейти,
Нехай багато чекає тебе ще приємного,
Адже найкраще, звичайно, попереду!


Ми з тобою сім років, дорога.
Всі твої звички добре я знаю.
Ми стали єдиним цілим давно.
Нам з тобою завжди буде добре.


Ключ щасливий самі ви знайшли,
І його надійно зберегли.
Нікому не секрет відкривали,
Ніжно, трепетно його приховували.
Побажати хочемо, щоб через роки,
Не проникли крізь замок негаразди.
7 років разом, даруємо мідний таз,
Інше є вже у вас.


Рідний, мій хороший,
Ти мій справжній герой.
З тобою живемо сім повних років
Без сліз, без жалю, без бід.
Хочу тебе привітати
І поздравок скоріше відправити.
Щоб сильним був ти і щасливим,
І мною, звичайно ж, улюбленим,
Я ложку мідну тобі дарую,
Хочу додати: «Я тебе люблю»


Нехай доля посміхнеться вам,
Подарує багато щастя вам сповна.
І мідь нехай стане золотистою,
І щастя кращого з небес дістане.
Сімейний ювілей скоріше зустрічайте,
З любов'ю ви його вже відзначайте.
Нехай семиріччя вам казкою обернеться,
Успіх, удача лунко озветься.


Всі сім років нашого життя,
Я з тобою наче в казці провела.
Ти терпів усі витівки, капризи,
Адже Я не примерною була.
На руках носив і захоплювався,
І зі мною в скрутну хвилину був,
Чоловіком золотим ти намагався стати,
І про річницю нашу не забув.
На мідну весілля запросили
Ми все тих, хто нам дорогий.
І вручити один одному не забули
Невеликий, але класний поздравок.


Мідне весілля, нектаром сповнена,
Любовним настоєм скріплює серця.
Вони молоді і це чудово,
Ми шлем привітання міддю дзвенячі.
Хай роки минають і це не страшно,
Коли між подружжя любов і участь.
Бажаємо вам щастя, любові і тепла,
Дубову весілля відзначити друзі!


Є цифра «сім» і буква «Я»,
Є наша дружна родина,
І є моя улюблена і є затишний будинок.
А, якщо бути зовсім чесним,
Є просто дата, просто сім.
І це — дата, скільки років спільно ми живемо.
І ти, мій милий ангелок,
Прийми від чоловіка поздравок!


Сьогодні весілля мідна,
Нехай буде життя не бідна.
Нехай ночі будуть спекотними,
А фарби – завжди яскравими.
Чоловікові – машина швидка,
Дружині – шуба пухнаста,
Сім'ї вашій – достатку,
А життя – нехай буде солодкою.


Хоч побутові дрібниці часом,
Заважають великому кораблю плисти,
Я від тебе, коханий мій, не приховую —
Тебе з роками все сильніше люблю!
Сім загальних років — адже це так небагато,
Нехай цвіте твоєї любові квітка!
У нас одна сім'я, одна дорога.
Ось — поцілунок і цей поздравок!


З'явився перший нерішучий метал,
Цього в сім'ї адже кожен чекав.
Міцність ваша тут вкоренилася,
В мідний ювілей сім'ї ж перетворилася.
Нехай мідні тази, посуд будуть про запас,
А з сімейних планів буде толк.
Господиня мідної гори принесе вам достаток,
І шлях сімейний буде тільки златок.




Щоб щасливо одружитися
Чи класно заміж вийти,
Треба всім у вас вчитися,
Так що знання бережіть!
Любовна пристрасть у розпалі,
А скигленню і нудьзі – бій!
Вітаємо вашу пару
З годовщиною сьомий!


Мідний дріт не будемо вам дарувати,
А от долю ми станемо тут дякувати.
Вона зв'язала два люблячих серця,
Щоб билися вони ж поруч, нескінченно.
Сім разів відміряй, один відріж,
Але тільки корінець любові не зріж.
Ви прожили сім славних років,
Живіть разом ви до сотні років.


Весілля вашої річниця,
В шлюбі ви вже сьомий рік.
Все у вас в родині гарно,
І чудово круглий рік.
Мідь, звичайно, благородна,
І міцна напевно,
Але ж у блиску, безумовно,
Немає стабільності злегка.
Тому вам побажаємо,
Відносини завжди,
М'яко, тонко з розумінням,
Глянцевать, любов зміцнюючи!


Прожили разом ми сім років і я,
Скажу, яка вже чудова у нас сім'я.
Ти найкращий в світі, щоб ти знав,
І ніколи не сумував.
З тобою хочу прожити життя я до кінця,
Посмішку не знімай ти ніколи з особи.
Щоб життя здавалося натхненною,
Ну, а любов моя — безцінною.
Прийми, мій милий чоловічок,
Трохи скромний поздравок.


Мідь — символ міцності, сім'ї,
Достатку і величезної любові.
Вашій родині бажаємо краси,
Величезною ніжності і теплоти.
Сім років нехай будуть щастям,
І тривалої радості сімейного частиною.


Спільного життя ювілей,
Він йшов сім років за вами слідом.
Монетою мідної продзеленчати,
І побажати вам на останок.
Щоб ніколи і ні за що,
Нехай ваша сім'я не розпалася.
А рік від року в срібло,
Вся мідь лише ваша зверталася!


Тонни щастя бажаю Вам я,
Величезну пачку веселощів,
Сверхкрепкой хай буде сім'я,
Теплоти побільше у відносинах.
У Вас сьогодні ювілей,
Не простий він, мідний.
Ручаюся я від всіх гостей:
У Вас любов безсмертна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий