среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 55 років

Сестра, моя кохана,
Ти найщасливіша.
Сьогодні тобі п'ятдесят п'ять,
А роки тебе лише молодять.
Так давай скоріше з тобою
Стіл накриємо невеликий.
Запросимо ще друзів
І відзначимо ювілей.
І нехай мій поздравок
Буде яскравий і солодкий.


"Привітання з днем народження мамі на 55 років"

Найдорожча людина на світі –
Мама, знають дорослі, і знають це діти.
Маму привітати з гарним святом –
Це для дитини всіх турбот дорожче.
Ти моя рідна, в цей 55-й ювілей
Покличемо подругу, покличемо друзів.
Нехай твоя усмішка, що світила нам,
Тільки розквітає до цим віком.


55 - ну хіба це вік?
Жартувати з начальницею адже не заборонено?
Хочу нагадати, все ще я неодружений,
І захоплююся вами давно!
Я вітаю з Вашим ювілеєм!
Нехай від грошей лопне гаманець,
А ми його потім удвох заклеїмо,
І купимо ми ще до нього мішок!


Сьогодні тобі п'ятдесят п'ять,
І ми святкуємо ювілей знову.
Мій чоловік, давай же не сумувати,
А краще за всіх гостей, звичайно, веселити.
Я ось зараз дарую подарунок,
Він ароматний, дуже солодкий.
І я пускаю поздравок,
І срібла тобі мішок.


П'ятдесят п'ять років - не старість,
Але не дитинство, скажімо так.
Що ж тоді у нас залишилося?
Центр життя! Адже ось як...
Вітаю з днем народження
І бажаю, щоби завжди
Або хоч по неділях,
Життя сік ти пив до дна!


"Вітання з днем народження дідуся на 55 років"

Дідусю, тобі п'ятдесят п'ять,
І роки тебе зовсім вже не старять.
Ми з бабусею зберемо твоїх друзів
І відсвяткуємо скоріше твій ювілей.
Бажаю тобі особисто,
Щоб жив ти на «відмінно».
В душі ти розквітала завжди,
І щоб ніколи не хворів.

"Привітання з днем народження бабусі на 55 років"

Бабуся, мила моя, рідна
Ти у мене ще зовсім молода.
Тобі всього лише п'ятдесят п'ять
І життя вирує, як у молодості, знову.
Ти раніше дітей своїх на ноги піднімала.
Потім ти за нас, улюблених онуків, ночей не досипала.
Сьогодні ж твій славний день народження,
Ми хочемо побажати тобі везіння.
І щастя світлого і неба ясного.
І настрою завжди прекрасного.
Дарую тобі я, бабуся, твій улюблений квітка,
І ніжний, трепетний вірш.


55 для жінки - особлива дата.
А пам'ятаєте, як ви прийшли в наш колектив коли-то?
Молоденькою, недосвідченої, соромливою, несміливу.
Змогли Ви все подолати і зробили кар'єру!
Ми ювілей бажаємо Вам успіхів, процвітання.
Міцного здоров'я, тепла, визнання Ваших заслуг.
Нехай Ваше життя тече рікою, красивою, повноводною
Бажаємо Вам наказувати Фортуною навіжений!


Єдиного друга і рідного,
Якого за життя зустрінеш ти трохи.
Хочу я лише привітати з ювілеєм
І все душевне тепло до тебе направити.
І пам'ятай, тільки що у п'ятдесят і п'ять
Ти все ж молодо виглядаєш знову.
А тому я читаючи свій поздравок
Даю тобі такий зарік.
І далі будь ти сміливим, сильним
І навіть може бути всесильним.
Багатство і успіх йдуть нехай поруч
А життя пестить своїм поглядом.


З 55-летьем! З ювілеєм!
Бажаю я дороги без перешкод,
Розумніший ти з кожним роком і мудріше,
Бажаю від любові тобі нагород!
Нехай у домі буде все гаразд,
Біда щоб боялася, як вогню!
Нехай ніколи не буде в світі нудно,
Посилилася, щоб віра в чудеса!


"Привітання з днем народження колезі на 55 років"

Хочемо привітати ми тебе
Колега, дорога.
Щоб ти була завжди міла
І смутку у душі не знала.
Тобі сьогодні п'ятдесят п'ять
І подарунками обдарують тебе знову.
І шеф тебе привітає знову
Подарунок грошовий готовий.
І нехай летить мій поздравок
І прилетить тут ангелок.


« Немає в світі більш рідний,
Прекрасніше немає на світі! » —
Тобі я — бабусі — однієї
Слова складаю ці.
Ти так до мене завжди добра,
До всіх справах — участь,
Ще юна, струнка, бадьора...
Тобі бути онукою — щастя!
І в цей 55-річний ювілей
Прийми ще два слова:
Рідна! Краще не болів,
А будь завжди здорова!


У тебе сьогодні славний ювілей,
Так ти ж дивись тільки не бійся.
На роботі ти працював лише на «5».
І за життя сімейне поставимо «5» знову.
А тепер ці оцінки ми з'єднаємо.
55 років отримаємо, тут же закричимо:
«З днем народження тебе вітає вся рідня,
Близькі, знайомі, колеги і сваха.
Будь завжди активним, сміливим,
За будь-ти берись-ка справа.
Нехай і далі життя тече на «5».
Ніколи не треба тільки сумувати.
Від друзів ж приймай ти поздравок,
Щоб день сьогодні був такий же солодкий, як пиріг.


Ювілейний день нагрянула в гості...
Не лякайтеся – це ж не вперше,
І роздуми тяжкі киньте:
Ні до чого Вам псувати свято свій!
Не вважайте це за юродство,
Але уменья Вам не позичати:
Адже під Вашим чуйним керівництвом
Нам завжди робота вдається...
Ви хочете це поламати?
Ювілей – традиція, звичай,
А п'ятірки – цифри, ось і все!
Ми Вам від душі бажаємо нині:
Хай доля Вам лише радість несе!


Завжди ти був і ставним, і могутнім.
Руками навіть «розганяв ти хмари».
Що над семейною обителлю повисли,
І щастя загальне намагалися забрати.
Завжди давав ти слушні поради
І вдячні ми тобі завжди за це.
Приємно все ж, коли з тобою поруч.
Надійне і міцне татове плече.
Сьогодні ми тебе привітаємо,
І 55 разів ми побажаємо,
Щоб залишався таким сильним,
Таким же розумним і красивим.
Щоб не старів ти ніколи душею.
Прийми же від дітей своїх ти поздравок,
І будь веселий в цей вечір.



Тобі сьогодні 55!
Дозволь привітати з ювілеєм!
Бажаю горя не знати,
А решта — все зуміємо!
Кохай, живи і насолоджуйся,
Все буде просто і легко!
І ніколи не сумнівайся -
Тобі я підставлю плече!


Бабулю нашу ми сьогодні вітаємо!
Офіційно, за столом їй заявляємо:
Ти найкраща на світі, товариш, ти й друг
Рятуєш від нудьги душевної і усіляких недуг!
І ми в недоуменьи, але як же так сталося,
На святковому столі п'ятірки з'явилися.
Прийми, будь ласка, від онуків поздравок,
І будемо разом їсти твій казковий пиріг!


Нехай з кожним роком грошей в 100 разів більше!
Заздрить нехай сам успіх тобі!
Ворогів ми приклеїмо до дерев скотчем,
Ти найкраща матусю на Землі!
Тобі 55! Ну, з ювілеєм!
Удачі і сердечного тепла,
А якщо раптом сумі здолають,
Тебе врятує адже донечка твоя!


Мама дорога і рідна,
Сьогодні свято у тебе, я знаю.
І я хочу, щоб свято це
Тобі лише підготували твої діти.
У свої п'ятдесят п'ять,
Ти молодо виглядаєш знову.
Будь завжди ти молода, красива,
І дуже-дуже щасливою.
Прийми від нас любименьких своїх цукерок, кульок,
І дуже щирий поздравок.


Лише з порами року життя можна порівняти,
Весна – народження, літо – молоді роки,
Восени зрілість, а зима віскі вже починає сріблити,
І нікому не вдалося піти від матінки-природи.
Сьогодні, матусю, тобі п'ятдесят п'ять,
Але, як і раніше ти красива, струнка,
Не в силах вік красу твою відняти,
А те, що сивина у скронях, адже зараз так модно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий