четверг, 29 сентября 2016 г.

Привітання з днем ангела Люби

Привітання з днем ангела Любові

Люба, ось і іменини,
Настали, нарешті!
Цінує нехай тебе коханий,
Загалом, буде – молодець,

Я тобі бажаю щастя,
Красу свою цінувати,
І у вогні божевільної пристрасті
Тільки щиро любити.

Привітання з днем ангела Любові

Любов, кохана ти світом,
Подруга найкраща моя!
Такою будь завжди ти милою,
Планеті даруючи красу!

Крилом надій накриє щастя
В День ангела тебе нехай,
І відганяє нехай негоди,
Мрія душі подарує рай!

Привітання з днем ангела Любові

Завжди обігрієш своєю любов'ю,
Добром нагородиш всіх ти беззаперечно,
Любов'ю, подруга, тебе звуть,
Так нехай у іменини мрії тебе чекають!

Ми радості багато, перешкод пережили,
І щастя своє правдою ми заслужили,
Так нехай не піде довіку це щастя,
Удача приходить нехай відразу!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, як багато в твоєму імені мрії,
Як багато казки, яскравої краси!
Тебе з Днем ангела скоріше спішімо привітати,
І побажання в твоїй душі залишити!

Будь щаслива, щоб щастя не пішло,
Воно не всім в житті судилося!
І дарує нехай мрія завжди надію,
Щоб не зіткнулася з бідами, як колись!

Привітання з днем ангела Любові

Любов дає і віру, і надію,
Любов як дороговказна зірка!
З любов'ю щастя триває нескінченно,
З любов'ю не прийде довіку біда!

Тебе я, Люба, в ці іменини
Бажаю здійснення бажань!
Здоров'я хай обійме тебе сильно,
Щоб не було з успіхом розставань!

Привітання з днем ангела Любові

Твоя душа... вона, як цілий світ,
Тебе, Любов, навіки полюбив!
Кохана, з Днем ангела тебе,
В тобі живе надія, краса!

Будь щаслива, кохана моя,
Інакше в житті адже зовсім не можна!
Хай буде все так, як ти захочеш,
Розбірливий удачі зустрінеш почерк!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, Вас вітаю я зараз
З Днем ангела! Нехай для Вас
Завжди намагається удача,
Щоб вирішилася важке завдання!

Завжди такою красивою залишайтеся,
З любов'ю ніколи не розлучайтеся!
І не сумуйте у житті ніколи,
Любов веде крізь сильні вітри!

Привітання з днем ангела Любові

З Днем ангела, Любов Вас вітаю!
Всього доброго Вам у житті побажаю:
Тепла, надії, виконання мрії,
І казкової, чарівної краси!

Будьте в житті щасливі навіки,
І триває ця радість нескінченно!
Здоров'я не підводить ніколи,

Привітання з днем ангела Любові

Кохана моя, Любов,
З тобою закипає кров
Від яскравого такого щастя,
Ти – головне долі багатство!

З Днем ангела тебе, рідна,
Від усієї душі я вітаю!
Перемог красивих, моє сонце,
Біда з тобою нехай розлучається!

Привітання з днем ангела Любові

Любові в світлі іменини
Я від душі хочу сказати:
Нехай буде в житті все заповітне,
Про що могла лише ти мріяти!

Від серця побажаю я
Від щастя та кохання цвісти,
Щоб тільки добрі друзі
Тобі зустрічалися на шляху!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, у Вас сьогодні свято!
Іменини сьогодні у Вас!
Бажаю Вам безмежного щастя,
Успіху я бажаю Вам зараз!

Нехай віра в чудеса не ослабне,
Щоб за собою Вас вона вела!
Любов завжди зігріє своїм теплом,
Адже однакові у Вас з нею імена!

Привітання з днем ангела Любові

Сьогодні іменини у Любові.
Любові всі дороги відкриті. І тобі.
Бажаю щастя, радості, здоров'я,
Ну і любовної лірики в долі,

Але тієї, що борошном серце не крає,
А що на крилах піднімає вгору.
Тебе я, Люба, нині вітаю,
Виконає цей день будь-який каприз!

Привітання з днем ангела Любові

Бажаю іменини Любе –
Нехай будуть поруч ті, хто любить,
Бажаю щастя, безумовно,
Щоб щастило по життю, немов

У чарівній казці ти живеш,
Нехай проходить повз брехня,
І все погане – позаду,
А тільки щастя попереду!

Привітання з днем ангела Любові

Я Любі радості бажаю,
І на землі хай буде рай,
В день ангела, не сумуючи,
Ти все хороше пізнай.

Нехай любов у вікно стукає,
Удача поруч іде,
Нехай мрія здійсниться,
Та життя все найкраще несе!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, з Днем ангела тебе!
Зі святом сьогодні вітаю,
Адже про іменини забувати не можна,
Я ж від себе бажаю тобі:

Чистого неба і сонячних днів,
Добрих і вірних подруг і друзів,
У будинку – достатку, затишку завжди,
Нехай у двері його не стукає біда.

Здоров'я, успіху, усмішки в очах,
Віри, надії, удачі в справах,
У сім'ї – розуміння, тепла і любові.
Нехай юності полум'я не гасне в крові!

Привітання з днем ангела Любові

День ангела ти відзначаєш,
Найдорожча Любов моя.
Нехай все, чого лише побажаєш,
Здійсниться для тебе.

Бажаю стати ще щасливішою,
І радість щоб несли.
Залишитися красивою диявольськи
І досконалої назавжди.

Привітання з днем ангела Любові

З днем ангела, Любонька, тебе
Вітає вся наша родина!
Ми бажаємо, щоб ти
В житті все виконала мрії.

А ще щоб щаслива була,
Аби ладналися твої справи,
Щоб любов була велика.
З іменинами, донечко рідна!

Привітання з днем ангела Любові

Немає нічого прекрасніше любові,
Любов, тобі бажаю щастя,
Любов'ю не всім дано,
В твоїй душі відображено,

Моя донечка, море щастя,
І це є твоє багатство!
В День ангела бажаю перемог,
Тебе, Любов, я вітаю!

Привітання з днем ангела Любові

Тебе ми назвали Любов'ю,
Щоб щаслива в житті була!
Не зустрілася щоб ти з болем,
Відкритої щоб душа була!

З Днем ангела, донька, привітаємо,
Красуня наша, зірка!
І нехай ніколи не залишить
Надія і віра в себе!

Привітання з днем ангела Любові

Сестричка, у тебе сьогодні іменини!
А це Свято, як тут не крути,
День ангела, Любаня, вагома причина -
Тому від брата побажання прийми:

Бажаю з Ніжністю зливатися,
І з пані Удачею жити,
З Тугою навіки не зустрічатися,
З Любов'ю рукою дружити.

Нехай буде важко – не журися!
Дивись в обличчя мадам Біді.
Сама собі ти будь начальством
І поруч з Щастям стій скрізь!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, моя сестричка,
Як ім'я звучить дзвінко,
У любові судилося жити,
Це не всім дано!

Тебе я вітаю
З Днем ангела! Бажаю,
Щоб все було чудово,
Щоб щастя не охололо!

Привітання з днем ангела Любові

Любов, моя дорога сестричка,
З Днем ангела тебе я вітаю!
Тобі дано прекрасне ім'я,
Щоб ти кохала і була любима!

Щоб все у тебе в житті виходило,
З тобою щоб тільки найкращі траплялося!
Будь щаслива, сестро моя рідна,
Нехай пониманье буде між нами!

Привітання з днем ангела Любові

Сестра моя, Любаша,
Сьогодні День Ангела твій.
Нехай життя твоє повна чаша,
І біди з неї всі геть!

І нехай буде сміх і посмішки,
І щастя клубочиться навколо!
Обходять тебе хай помилки,
А поруч надійний друг!

Привітання з днем ангела Любові

Ти – втілення любові,
Про це ім'я говорить!
Тебе, Любов, ми вітаємо,
Щастя в День ангела бажаємо!

Хай освітлює радість шлях,
І мудрість розкриває суть
Долі твоєї! Бог нехай береже,
Мрія хай щастя вартує!

Привітання з днем ангела Любові

В День ангела, настільки ясний, ніжний свято
Скоріше привітати Вас, Любов, поспішаю!
І побажати поспішаю, звичайно, щастя,
Заповнить нехай щастя порожнечу!

Любов нехай прийде до Вас відразу
З величезною вірою в щирість перемог!
І ангел хай віджене враз негоди,
Мрія Вашої щоб смутку змила слід!
Картинка на день ангела для Люби

Комментариев нет:

Отправить комментарий