воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з днем тата

Зігріті ми твоєю любов'ю,
Тобою наша сім'я міцна,
Батько, сибірського здоров'я,
Добра і миру навіки!

Нехай будуть, щастя, сміх і радість,
Доля щаслива у Вас!
Щоб з костуром корч-старість
Вас не знайшла ні дня, ні години!

Разделитель9

Як багато в житті малюка
На маминих плечах:
Лише згадати про примхи,
Недоспаних ночах.

Не менш важлива
Роль татуся-батька:
Добувача, опори,
В сім'ї розпорядника.

Спасибі тобі, тату,
За доброту і ласку,
За те, що перед сном
Розповідав мені казку.

За те, що підштовхнув
Займатися Футболом,
І з ранніх років навчав
Трудитися і не битися.

Разделитель9

Дорогий наш тато, чоловік,
Дорогий наш дідусь —
Ти для всієї родини опора,
Немов промінчик сонечка!
Нехай не чуєш ти від нас
Кожен день визнання,
І «Заслужений батько»
Ти не носиш звання:
Знай і пам'ятай, дорогий,
Лише з тобою в родині спокій,
Лише з тобою вся сім'я —
Це сім щасливих «я»!

Разделитель9

Улюблений тато! Вітаю
Тебе сьогодні з Днем Батька!
Здоров'я я тобі бажаю,
І щоб ти веселий був завжди!
Щоб печалі і негаразди
Всі обходили стороною!
І щоб завжди була погода
Прекрасною, сонячної такий!

Разделитель9

День батька, друг, сьогодні приходить.
Вітаю я в свято великий.
Я підтримки сімейної бажаю,
Це свято адже важливий такий!

Разделитель9

Я ніколи тебе не бачив,
Не розмовляв з тобою,
Тебе ні разу не образив,
І не сказав тобі: «Рідний!»

Не подарував ти мені машинку,
І шоколадку не купив,
У моєї долі ти навіть крижинкою
У бурхливому потоці не кружляв.

Я досі ще не знаю,
Що це значить — мій батько!
Але, на щастя, все тобі прощаю,
Мій тато — це Бог-Творець!

Разделитель9

Ти розумний, добрий, справедливий,
Дбайливий і кумедний!
Здоров'я, богатирської сили
Бажаю тобі, таточку рідний!
Душею залишайся юним,
І в океані дрібниць
Тримай в руках штурвал фортуни
І птаха щастя на плечі!

Разделитель9

Навіки щастя тобі, тату,
Ти жити на світі цьому дав,
Допоміг зійти за життя трапу,
І людиною виховав!

Запам'ятав я ще з пелюшок
Тепло і ласку твоїх рук,
Завжди щоб був вічнозеленим,
Долі і життя могутній дуб!

Разделитель9

Привітання розцвітає, як калина,
Буде солодким, наче стигла малина.
З святом тебе я, тато, вітаю,
В руки я йому успіх зараз вручаю.

Будь отаманом у власних справах,
Не розмінюйся на дрібниці тільки на словах.
Вміло ти до проблем тільки підходь,
І потрібний варіант рішення швидко знаходь.

Разделитель9

Здоров'я міцного для ігор,
Для Діснейленду купу грошей,
А щоб в бою ти був як тигр!
Бажаю бути в усьому прикладом,
Долі бар'єри здолати,
Побільше щасливих днів тобі
І веселіше на життя дивитися!

Разделитель9

Хто людині життя дає,
Хто направляє, захищає?
Стіна, опора і оплот —
Батько, і кожен це знає.

Сьогодні день батька, друзі.
Привітаємо зі святом серцево
Батька, адже ви — одна сім'я,
З народження до смерті, навічно.

Разделитель9

Батько – не просто глава сімейства
Батько – надійний фундамент будинку
На ньому все тримається. І мені відомо
Що бути не може по-іншому.
Хочу привітати тебе я, тату.
І в день батька побажати здоров'я
Нехай все буде так як ти захочеш,
Ніхто тобі шлях не перечити!

Разделитель9

Зачарував тебе тепер успіх,
Нехай буде міцнішим, ніж горіх.
Будь чоловіком сильним, міцним,
А в любові і ніжним, вірним.

З днем батька тебе я вітаю,
Завершеності у справах бажаю.
Знати проблеми до подробиць,
Не забувати тобі про обережність.

Разделитель9

Спасибі, батьку, що ти є у мене!
Спасибі за те, що зі мною
Ти возишся, милий мій, день від дня!
І жертвуєш часто собою!

Разделитель9

В День батька главу сімейства
Ми привітаємо, сядемо разом
За великий накритий стіл
Далеко від різних лих.

Любимо, пам'ятаємо, поважаємо
І безмірно почитаємо
Тих батьків, хто відданий дітям,
Сон-спокій для них невідомий.

Разделитель9

Ти даруєш настрій, посмішку нам,
Ти хорошеешь не по роках, а по днях.
З тобою так легко, тепло, затишно,
З тобою про лихо, про всіх забудемо.

Бажаємо, щоб виходило все чудово
Щоб життя була твоя ж незвичайною.
Щоб збувалося, тато, все загадане,
І виходило все краще, прекрасне.

Разделитель9

З днем батька ми вітаємо
Тат і дідусів усім світом,
Святковим, розкішним бенкетом,
Цей день ми відзначаємо!

Пирогами та млинцями
Наших тат нагодуємо ситно,
Сядемо за накритим столом,
З ними разом, як з друзями.

Тато потрібен — кожен знає,
І деколи в довгій розлуці,
Згадуємо нишком,
Ми своїх батьків, нудьгуючи.

Свято зробимо чудовий
Для своїх батьків, коханих,
І за працю незмірний
Нагородимо їх дзвінкою піснею.

Разделитель9

Піди ти легко від будь катастрофи,
Щоб везіння, успіх до перемог були б готові.
З днем батька тебе сьогодні поздоровляю,
Направленье потрібне тобі зараз я висилаю.
Поспішай скоріше за потрібною тобі маршруту,
Щоб життя стала подібна до смарагду.
Вірш поздоровлення тата на День тата

Комментариев нет:

Отправить комментарий