четверг, 17 ноября 2016 г.

Коломийки на Новий Рік 2017

Здрастуй, Дідусь Мороз,
Ти подарунки нам приніс!
Тут альбоми, фарби,
А ми хочемо ковбаски!


Розвернися, моя гармошка!
Співай, грай, моя душа!
Треба випити нам трошки,
Як господиня гарна!


Наморозил Дід Мороз
Зимові візерунки,
Мені не треба купувати
На віконця штори.


Сніг скрипить!
Заметіль мете!
Продовжуємо танці!
Мене миленький кличе!
Ростуть мої шанси!


У Новий рік пішов я до милої,
До тієї, яка Маня.
Подзвонив їй в двері три рази,
Виявилося — зайнято!


Сніговик, голова порожня,
Бережи морквину!
Полетимо ми на Місяць —
Зробимо стикування!


Всі ми зібралися разом
-Це вам не жарти!
Наливай по склянці,
Тим, хто слабкий, -
По чарці!


Зберемося за столом,
Милі подружки,
Вип'ємо горілочки, потім
Запоєм коломийки.


Дай долоньку або дві.
Я тобі Погадаю,
Щоб мене любила,
На поріг впустила.


Як у зайця, прикреплю
Вушка я до затылочку.
Піду ялинку куплю,
А потім пляшечку!


Дід Мороз ти, Дід Мороз,
Де весь рік ти шляєшся?!
З червоним носом, полуночь,
З бабою є!


Ми зліпили сніговика,
Всім перехожим подобається.
Він так звик до морозів
І в народі славиться.


Дід Мороза підпережу
Своїм червоним поясом.
Він поїде на оленях,
А я слідом — пешаком!


На дворі стоїть мороз,
Завірюха завиває,
Нам стобой удвох тепло
-Краще не буває!


Дід Морозу я в мішку
Зроблю ревізію.
Він зібрався обдаровувати
Цілу дивізію!


На дворі стоїть мороз,
Я ж анітрохи не замерз -
У моєї у Любки
Тепленькі губки.


Якщо ти хочеш випити,
Треба міру знати свою.
Тому що в метушні
Можеш здуру недобрати!


На дорозі сніг клубиться,
Біла метелиця.
Пора п'янку починати,
Вистачить марудитися!


Знаю я, що на селі
У Новий рік гуляють.
Всі зараз напідпитку!
Хто не п'є - страждає!


Знаю: чекаєш мене в лісі
У величезної ялинки.
Я любов тобі несу,
Растрепалась чубчик.


Дід Мороз під Новий рік
На корпоративах
Вночі горілки багато п'є,
Вдень — розсіл і пиво.


Кажуть, що новий рік
Весь народ тільки п'є.
А у нас корпоратив -
Випивка і позитив.


Мені одного разу дід Мороз
Ялинку з лісу приніс!
Напросився допомагати,
І залишився ночувати.





Жала, жала я ячмінь,
Перейшла на гречку.
Глядь — веселий Новий рік
Котиться назустріч!


На столі у нас пляшки,
На закуску — овочі...
Скільки ж першого числа
Роботи «швидкої допомоги»!


Закружляв мене мороз
Сладкою знемогою,
Ми веселимося до сліз,
Не сидиться вдома!


Як привів я снежну бабу,
Вранці глядь — одна вода.
От і думай, здогадайся,
Подевалася куди!


Замело сніговою завірюхою
Всі доріжки, всі шляхи!
Не вистачає любові ніжної,
Скоріше, дроля, приходь!


Каб була я молода,
Каб я була жвава —
На столі б поплясала
І на ялинку влізла б!


Заходьте, хлопці, хату,
Будемо веселитися,
Вип'ємо горілочки, потім
Можна й одружитися.


До новогодью накупила
Я курячих тушечек.
А потім насочиняла
Новеньких частушечек!


Горілка, баби, холодець,
Олів'є на блюді.
Ось годинник дванадцять б'ють,
- З Новим Роком, люди!


Новий рік ми відзначаємо
За звичаєм на дому.
Його раніше ми зустрічали
Хто на Кіпрі, хто в Криму.
Унікальна відкритка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий