пятница, 18 ноября 2016 г.

СМС: з Новим роком 2017

У Новий рік потрібно привітати всіх близьких і друзів красиво і небанально. Вітальні смски – відмінний спосіб хоча б трішки підняти настрій на Новий 2017 рік! Сьогодні ми пропонуємо вашій увазі невелику колекцію коротких, але кумедних новорічних СМС привітань з 2017 роком Півня!

СМС: з Новим, 2017 роком у віршах
Все вікно у візерунках, розписне,

Ми готуємо до свята салати і друге...

Ні до чого сьогодні нам вуха,

З Новим роком дорогі, з роком півня!



Держава, проявивши турботу про нас,

Оголосило зимові канікули – відпочивай, не на роботу...

З роком Новим роком всіх. 2017 — рік півня.

Починається гулянка, веселуха!!!.



У свято потрібно випити в чому інтерес,

З будинку в будинок...пішл процес.

Мої вам вітання в 2017 рік півня,

Стакани піднімати утомилася бідна рука.



Білі сніжинці на вікні,

Замінив голубів мені.

Я пишу таке СМС:

«З роком півня. Маленьких вам і великих чудес».



Скажу я поздравленье дуже просто,

У келих наллю для сміливості...для тосту.

«Нехай півник по зернятку клює багатство,

І на шляху не буде неприємностей, перешкод».



Мені привітати випав шанс,

Я люблю помітити маленький нюанс:

Всім хлопцям по нареченій, а дівчатам – нареченого.

Вітаю з новим роком, з роком червоного півня!



Я скажу слова прості, адже за це не засудять,

Ось що дорогі гості, ви всі особистості, як люди!

Життя не така вже й погана –

Всіх вас з роком півня!.



Починається рік з пташки – це славно,

Розмальовуємо життя в червоний колір...дуже плавно.

Вітаю з новим роком – півня,

Курку на святі не їжте...від гріха...



Помани в будинок півня монеткою,

Поклади під «крильця» цукерочку..

Вітай усіх близьких з новим роком півня,

Щоб не мучили проблеми і інша нісенітниця.



Качка, курка, індичка,

Поклич скоріше друзів ка...

У новий рік – 2017 –ть

Потрібно птахом об'їдатися.



Людина – не без гріха,

Потрібно це розуміти,

Так давай, в рік півня,

Будемо менше ображатися і кричати...



Не ворона, не синичка,

А зовсім інша пташка,

у календар китайський сміливо,

серед тварин міцно села.

Півник – бойцовый «звір»,

У новий рік відкриє двері...



Можна сміливо загасити гусака,

Тому, що новий рік – рік півня.

З наступаючим 2017 роком! Я вас обожнюю...

З роком півня всіх я вітаю.
Унікальна відкритка з Новим роком 2017 з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий