пятница, 18 ноября 2016 г.

Новорічні СМС поздоровлення 2017 в прозі

Короткі прикольні смс з привітаннями на Новий 2017 рік повинні бути ємними і оригінальними одночасно. Написати їх можна лише приклавши до процесу неабияку фантазію.



У Новому 2017 році бажаю тобі міцно тримати удачу за хвіст, переслідуючи її всюди, не відпускаючи ніби нав'язливий шанувальник. І нехай нинішні успіхи будуть лише прелюдією до фурору в справах.



Нехай 2017 рік принесе тобі маленьку віллу на березі моря, скромне багатомільйонний статок і інші непотрібні речі. І нехай навіть Вогненний Півень заздрить твої успіхам.



Міцної дружби, щасливих стосунків, удачі в справах — все це я бажаю тобі напередодні Нового року, адже ти один, цього вартий. Все інше принесе Дід Мороз, я вже домовився.



У цей Новий рік я бажаю тобі, як можна менше сидіти попою на дивані. Прагни вперед, іди до успіху, побільше подорожуй, і вже через рік я буду вітати не домосіда, а мільйонера!



Дідок 2016 відпрацював своє, і поступається місцем молодому і активному 2017 році. І нехай кожен день Нового року пройде для тебе так, що голова почне пухнути від приємних і яскравих вражень!



Поки ти не пірнув з головою в олів'є, мені хочеться побажати по-справжньому щасливого Нового року. І нехай найближчі години у п'яному угарі будуть лише прелюдією до прийдешніх яскравим подій року!



Щоразу на Новий рік я бажаю тобі щастя і здоров'я, а сьогодні хочу побажати тобі зустрічі з Вогненним півнем. Нехай символ року клюне тебе куди треба, змусивши йти до своєї мрії.



Бажати одного і того ж у Новий рік так втомлює. Тому тобі я побажаю в 2017 році сяяти радістю, як святковий феєрверк. Всього іншого добивайся самостійно.



Щороку я з нетерпінням чекаю зустрічі з Дідом Морозом. Бажаю, щоб ваша зустріч пройшла бездоганно, і щоб бородатий чарівник приніс тобі всього, чого тільки можна чекати від 2017 року!



Красиву Снігурку поруч, грошових подарунків долі, гірлянду з приємних емоцій — все це я бажаю тобі напередодні 2017 року. Нехай ні один бородатий Дід Мороз не переходить тобі дорогу.
Картинка з Новим роком 2017 та Різдвом з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий