четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання від Діда Мороза у віршах на новий рік 2017

Здрастуйте, хлопці!
Доброго дня, батьки!
Скоро до вас прибудуть
Казкові жителі.
Вам вони в подарунок
Диво принесуть,
Гномика останнього
Тільки почекають.
А поки в дорозі
Всі мої друзі,
Побажаю я вам
Щастя і добра!


Слова прості: “З Новим роком“,
Готовий я знову вимовляти,
Нехай нас не балує погода,
Я Вас привітаю, так і бути!
Бажаю смутку не відати,
Жити серед моря червоних троянд,
Икрою щодня обідати,
Ваш друг. Звичайний Дід Мороз.


Снігуронька хоче вам побажати:
Від радості, що б не змогли ви втекти,
Свій шанс не втрачали, що б ви ніколи,
Що б будинок стороною обходила біда,
Що б дітки здоровими ваші росли,
І в душах у вас незабудки цвіли,
У ваших будинках було світло й тепло,
І в житті завжди перемагало добро.


Добрий Дідусь Мороз
Вітає голосно:
«Будьте щасливі, друзі,
І живіть довго.
Нехай подарує Новий рік
Вам здоров'я багато.
Щастя, радість в кожен дім
Принесе вам ялинка!»


Розповіла мені Снігуронька,
Що ти дуже чекаєш мене,
А дороги все Метелиця
Білим снігом замела,
На чарівних санях казкових
Тут же я до тебе примчав.
Нехай здасться загадковим
Мій прихід, адже я старався,
Щоб свято цей радісний
Був таємничим, чарівним,
І дороги все оповив я,
І дерева білим снігом.
Настав і всіх порадував
Найкраще свято - Новий рік,
Веселися, танцюй і радій!
Твій подарунок тебе чекає!


До вас я прийшов з великим мішком,
Подарунки всім тягнув з працею:
Мої коники в Кінський Рік
Вирішили зробити все навпаки.
Везти вони мене в санях не стали.
Сказали: "ми Дуже втомилися!"
І я, ваш Дідуся Мороз,
Тягнув і їх, і цілий віз.
Як радий, що я не запізнився
Привітати вас, хоч і втомився!





На сніговій доріжці хрусткою
Скрипить тихо пісня кроків,
Іде Дід Мороз справжній,
Йде з долини снігів.
Він нам гостину з віхол і хуртовин,
Цукерок крижаних принесе,
Морозним візерунком на вікнах залишить
Бажання на наступний рік:
«Бажаю вам, милі, щастя,
Здоров'я - величезний замет,
В усмішках потоне негоду,
Любіть і смійтеся весь рік.
Завжди добротою і вниманьем
Зігрівайте сердечка один одного,
В подарунок - хуртовина вам щастя
І радості - цілу хуртовину!!!»


З Новим роком всіх хлопців
Вітає Дід Мороз,
І тому сьогодні
Я подарунки вам приніс.
Хто весь рік відмінно їв,
Займався, маму слухав?
Я такому малюкові
Сюрприз під ялинку покладу!
З новим роком 2017 - картинка

Комментариев нет:

Отправить комментарий