четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Хрещениці у віршах

Хресну дочку, рідну мою,
З Новим Роком привітати хочу.
Нехай не торкнутись тебе ніколи,
Ні зло, ні хвороба, ніяка біда.
Промінь сонечка спляшет в твоїм волоссі,
І метелики щастя пурхають в очах.
Бажаю чарівного Нового року,
Тук-тук, відкривай, Дід Мороз біля порога!


Вітаю тебе, моя хрещениця,
З Новим роком! Будь щаслива ти!
Ця ніч, немов Фея-чудесница,
Нехай твої виконує мрії!
Нехай весь рік ця ніч згадується!
І усмішка не сходить з лиця!
Нехай все задумане збувається!
І нехай щастить тобі без кінця!


Хрещениця, з Новим Роком!
Тебе вітаю люблячи.
Колись маленькою крихіткою
На руках я тримала тебе.
Хоч ти і виросла, мила,
Але для мене ти - дитя.
Нехай життя твоє буде красива,
І буде доброю доля.
Нехай знову в свято чарівне
В твій дім Дід Мороз прийде.
І вихором білих сніжинок
Щастя тобі принесе!


Вітаємо хрещеницю сьогодні.
За вікном, як біла фата,
Сніг лежить, і в свято новорічний
Здійсниться заповітна мрія.
Ми тобі бажаємо настроенья
І успіху, солодкого, як мед.
А ще - бажань исполненья!
Щастя і здоров'я на Новий рік!


Хрещениця, моя ти золота!
Нехай подарунки радують тебе,
Ангели тебе нехай охороняють,
І трапляються частіше чудеса.
В цей чудовий новорічний вечір
Я тебе з любов'ю обійму.
Загоряться вогники і свічки,
Колискову заспіваю тобі свою.


Новий Рік прийде до нас скоро!
Хрещениці бажаю я
Щоб була завжди здорова,
Чарівна, мила,
Щоб збулися твої бажання,
Щоб удача поруч йшла,
Щоб за всі твої старання
Щастя незабаром ти знайшла!





З Новим Роком, мила хрещениця,
З новим Роком, рідна людина!
Я бажаю тобі, як і дочки,
Море щастя на ціле століття.
Щоб зростала ти і всіх нас радувала,
Щоб ти старанно вчилася.
Щоб чарівна казка в подарунок
У Новорічну ніч наснилася.


Хрещениця, кохана, маленька, мила!
Для тебе сьогодні казковий наряд.
Ти моя снежиночка, найкрасивіша,
Дівчинка-дзвіночок, - всі так говорять.
Ти рости здоровою, радісною, веселою!
Я тебе укрою від будь-яких негараздів.
Радуйся подарункам і новій іграшці,
Буде життя щасливим в цей Новий рік!
Універсальна листівка з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий