пятница, 18 ноября 2016 г.

Побажання з Новим, 2017 роком у прозі

По всій країні люди завмерли напередодні Нового року. Шампанське вже відкрито, бажання на папірцях вже записані, а феєрверки та бенгальські вогні нудяться в очікуванні. Це чарівний час: період здійснення всіх бажань, і мені хочеться, щоб кожен з присутніх запам'ятав цей момент. Я знаю, що 2017 рік готує для нас сотні яскравих спогадів, випробування і нові мрії. Нехай же в будинок кожного з вас приходить умиротворення, а проблеми залишаються за порогом. Бажаю вам і вашим близьким завжди впевнено дивитися вперед, з надією йти до завтрашнього дня і виконувати все, нехай навіть суперечливі і дивні мети.



Дід Мороз вже спакував подарунки, разом зі Снігуронькою вони вже приступили до виконання своїх прямих обов'язків, і я знаю, що сьогодні вночі казка загляне і в наш будинок. Нехай калейдоскоп святкових днів принесе вам зустріч з найближчими і найріднішими людьми. Хай в небі сяятиме феєрверк з нових надій, які легко втіляться в життя. Кожен Новий рік — це початок чогось незвичайного, абсолютно інший період у долі кожного, так нехай 2017-й принесе нам масу фінансових перемог, приємних зустрічей, яскравих емоцій.



365 днів 2016 роки промайнули, як одна мить, і в цей період знайшлося місце для позитивних емоцій, для розчарування і нових надій. Я радий, що протягом усього цього шляху поруч зі мною були близькі, розуміючі люди. Життя складається з яскравих подій, які пізніше зігрівають тебе в найбільш спірні та важкі хвилини. Так нехай Вогненний півень подарує нам масу таких спогадів! Живіть і любите на всю котушку, дихайте на повні груди і впевненою ходою рухайтеся до своєї мрії. І навіть якщо на життєвому шляху вам зустрінуться великі неприємності, подолавши їх з вірою, що Дід Мороз беззаперечно підтримує вас!



Чарівне свято Новий рік в цей раз для мене абсолютно особливий, адже я відзначаю його в компанії вірних друзів! Поки стрілки годинника не досягли заповітної позначки, а президент ще тільки репетирує свою промову, мені хочеться сказати вам всім спасибі за підтримку! Нехай ваші мрії здійснюються, будинок виявляється переповнений любов'ю, а гаманець готівкою. Дідусь Мороз навряд чи може подарувати вам підвищення по службі, тому його доведеться добиватися самостійно, але я не сумніваюся у ваших успіхах! Так нехай віра у власні сили не покидає вас навіть у найскладніші хвилини, а сьогоднішнє свято зігріває думки і допомагає рухатися далі!
Вітальна картинка з Новим Роком 2017 з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий