четверг, 26 января 2017 г.

Поздоровлення коханому на 14 лютого

В цей день лютого
Є зайвий привід зізнатися,
Що без тебе я не існую.
З Днем всіх закоханих,
Мій чоловік єдиний.
Люблю, обіймаю, цілую.

Мій друг — зовсім не Валентин.
А так любимо, про так любимо.
Його я поспішаю привітати
І подарувати себе хочу.

Тебе щасливішого в світі немає,
Ти мій красунь, мій брюнет.
З тобою скрізь і назавжди,
Моя любов і краса!

Коханий, цей день чекала довго,
І теплих привітань від тебе.
Квітів, цукерок — все повинно бути багато.
Все роби щиро люблячи.

Тобі ж я подарую цю листівку
І сміху свого грайливий дзвін.
Що робить, гасаючи світом
Наш пустотливий пустун Купідон.


Любов моя, мій щоденний свято,
Сьогодні, у День святого Валентина
Нас вітер весело підштовхує в спину
І снігом сипле нам в обличчя, пустун.

Але нас непросто залякати хуртовиною.
Нехай інші ховають обличчя в шуби.
А нам — грають ангельські труби.
І свято — різнобарвною каруселлю.

Бажаю не життя, а картинку,
Щоб поруч була твоя половинка,
Світилися очі щоб від щастя,
Неважливо хто буде, Наташа іль Настя,
Єдиним і будь коханим.
З любов'ю рідний і З Днем Валентина!

Коханий, ну чого гріха таїти?
Люблю тебе! Зізнаюся без запинок.
Люблю тебе до кінчиків черевик
І нічого не можу змінити.

Хочу, щоб свято яскравий вічним був
Та нам з тобою дарував любов велику.
На це вистачить часу і сил.
З днем Валентина! Полум'яно цілу.

В День святого Валентина,
Хочу любові я побажати,
Обійняти тебе сильно-сильно.
Чого в житті не мріяти.

Ти мій солодкий, ніжний, милий,
Без тебе немає життя.
На тебе дивлюся я умолимо,
З тобою яскравіше білий світ.

Якщо я тобою кохана —
Не страшні мені холоду,
Мені необхідно лише знати,
Що зі мною ти назавжди.

І коли в День Всіх Закоханих
Знову твоя рука в моїй —
Я щасливіше всіх народжених
На Землі серед людей.

Словами важко передати
Усі світлі почуття до тебе.
Готова на весь світ кричати,
Що головний ти в моїй долі!

Любов — найпрекрасніший подарунок,
Що життя може піднести!
Для нас цей день буде ярок,
Веселощі, щастя повинен принести.

Коханий мій, бережи те почуття,
Яким цей день присвячений.
Нехай ніколи тобі не буде сумно,
І твій шлях у житті буде освітлено!

Подарую тобі обручку
В день Святого Валентина.
Додам до нього сердечко:
Я люблю, і я кохана!

І взимку, і навесні —
У день будь, і будь-годину
Я Буду завжди з тобою,
І ти завжди будеш мій.

За вікном заметіль і завірюха,
Але вони мені не страшні —
Просто ми знайшли один одного,
І відтепер разом ми.

І в святий день Валентина
Я долі дякую
За тебе, мій лицар милий, —
Дуже я тебе люблю!

Зима, мороз і вітер віє,
Мені хочеться любові, тепла.
Як добре, що є на світі,
Такі ніжні слова!

Я з днем святого Валентина,
Тебе привітаю мій дружок!
Щоб не забув ти моє ім'я,
Прийми мій милий поздравок.

За бесстрашье християнина,
За ліричний сяють,
За святого Валентина
Я хочу підняти келих;

І тепла тобі додати,
Валентинку відіслати.
В ній хочу тебе привітати
І про почуття розповісти.

Мій єдиний чоловік,
Приїжджай до мене мерщій.
Будемо пити чай ми, з малиною,
І плекати голубів.

В твій далекий містечко
Не доходить поїздок.
Тому Я страждаю,
Лише про зустріч я мрію.

З днем закоханих вітаю —
Поцілунок посилаю.
Хоч повітряний — не біда,
Дуже я люблю тебе.

Я дійду до тебе пішки
Зимовим біленьким ліском.
Скоро зустрінемося, дружок,
Відправляю свій віршик.

Я люблю тебе, мій милий,
У день особливий скажу.
Кожним поглядом твоїм палким,
Немов скарбом дорожу.

Розум давно вже втратила,
Від обіймів ніжних рук.
Самий яскравий і приємний
Цей солодкий недугу.
Вітальна листівка коханому, який знаходиться далеко

Комментариев нет:

Отправить комментарий