среда, 25 января 2017 г.

Прикольні привітання з Днем Валентина

Подруга, не ведися на всіх Валентинов, навіть якщо з вигляду вони і святі. Той, справжній приходить тільки в снах, та й то не до всіх. Зі святим Валентином тебе.

***
Привіт, сонце. Як справи? А знаєш, що я тебе...? Ну що за вульгарні мыслишки. Хотів лише сказати, що люблю і жити без тебе не можу.

***
Я стану солодкою мармолядою, щоб ти мене скуштував;
Я стану найбільшою в світі принадою, щоб ти мене всюди шукав;
Я стану ласкавим травневим сонечком, щоб ти мене завжди чекав;
Я стану пухнастим сіреньким котиком, щоб ти мене завжди кохав!

***
У день Святого Валентина
багато грошей та інтиму!
Будуть гроші і інтим,
на фіга нам Валентин?

***
Зі святом закоханих
Поспішаю привітати Вас.
Побільше посміхатися
Вас в цей день прошу.

***
Любові не бійся ніколи
Вона завжди дорожче
А якщо він скаже "Люблю!"
Ти відповідай: "Я теж!"

***
Троянду зривала,
бузок берегла,
Всіх забувала,
тебе не змогла!

***
Якщо раптом я відкриюся
В день святого Валентина,
Як порядний чоловік,
Не обдурите мене?
Краще я візьму відмова,
Ніж обман любові від Вас.

***
Набридло бути одній.
Може, зустрінетеся зі мною?
Вас на чай я запрошую,
Вечір славний обіцяю.

***
В день святого Валентина,
Так як свято це наш.
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!
Привітання з 14 лютого
Смс з Днем Валентина 2015
***
Ще не знаю, як тебе звати,
А ноги самі вже до тебе несуть.
Пробач, що просто так дарую листівку;
Бути може, ти у відповідь подаруєш мені посмішку?

***
Я з радістю тобі скажу,
Що за тобою з розуму сходжу.
Неси мерщій сюди пігулки,
Твої ліки-поцілунки!

***
Забронював місце
Для тебе у своєму сердечку.
Поцілунком заплати -
Посміхнися і заходь!

***
Якщо б ти була цукеркою,
Я б довго тебе їв!
Якщо б ти була брюнеткою,
Так само я б тебе хотів!

Ти прекрасна, навіть занадто,
Іноді мені здається, що сплю.
Я закохався, як хлопчисько!
Обіймаю. Цілу. Люблю!

***
Не знаю, плакати чи танцювати,
Що я тебе таку зустрів.
Стервозна. Важко не визнати.
Але все ж краще за всіх на світі!

Так, я про сумне промовчу -
Нехай іноді мене ти будуєш»,
З тобою одним я бути хочу.
Мені в житті феєрверк влаштуєш!

***
Любов мені зносить голову,
Вірніше, ніж гільйотина,
Я сподіваюся на допомогу лише
Святого Валентина!

***
У день святого Валентина
Принесу з магазину
Не пиріг, не ковбаси,
А з сердечками труси!

***
З днем закоханих вітаю,
Незважаючи на сніг і завірюху.
Валентин святий, я знаю,
Приморозить нас один до одного!

***
У Вас я влип, як в павутину.
З днем Святого Валентина!
Я тебе люблю

Комментариев нет:

Отправить комментарий