среда, 25 января 2017 г.

Вірші на День святого Валентина: прикольні привітання з Днем закоханих

Вірші на День святого Валентина

Є зайвий привід і причина
Для самих добрих, ніжних слів.
Хай в день святого Валентина
Серця з'єднає любов.
Нехай буде щастя в житті особистому
У тебе на довгі роки;
Нехай буде безмежна ніжність
Любов сильна і молода!
***
У день закоханих бажаю вам пристрасті,
Море відданості і любові.
Ну і головне будьте прекрасні,
Поцілунки даруєте свої.

Нехай усі життєві негоди,
Не заважають на вашому шляху.
Нехай святий Валентин дарує щастя
І звершить пожеланья мої.
***
Я в день святого Валентина
Тобі бажаю, щоб з тобою
Був поруч люблячий чоловік,
Тобі призначений долею,
Щоб оточував тебе любов'ю,
І виконував твої мрії.
Бажаю щастя і здоров'я,
Гармонії і краси!
***
День закоханих – це привід
Знову сказати тобі «Люблю!»,
Це привід, щоб разом
Зустріти ранню зорю.

Будьте молоді, красиві,
І безбашенны в душі,
Будьте казково щасливі
На шляху до своєї мрії!
***
Читайте також: Смс з Днем Святого Валентина коханому хлопцю
З Днем Святого Валентина
Я сердечно вітаю!
І любові величезної, чистої
Я від усієї душі бажаю.

Нехай буде море посмішок,
Нехай підуть печаль і горе.
Багато щирих зізнань,
Найяскравіших очікувань!
***
вірші на день святого валентина
З тобою наша нехай гребля
Всі океани пропливе.
І в День святого Валентина
Побільше щастя до нас прийде.

Нехай буде життя твоє безтурботна,
Любов нехай ллється через край.
І наші почуття будуть вічні —
Про них, прошу, не забувай.
***
Вітаю, мій коханий,
З днем святого Валентина!
Нехай у нас любов не гасне,
Кожен день буде прекрасний.

Я тебе люблю так сильно,
Що стояти нестерпно,
І на довгі роки
Хочу бути з тобою завжди!
***
Я в цей день хочу зізнатися,
Я в цей день хочу сказати:
З тобою мені важко розлучатися
І на хвилину, і на п'ять...

Тебе люблю я занадто сильно
І повторювати я не втомлюся,
Моя любов до тебе стабільна,
З тобою я назавжди залишуся!
***
В день святого Валентина,
У день морозний лютого
Будь ласка, щасливою,
Ніжністю зігрій мене.

Вогник любові взаємної,
Не згасне ніколи.
Стала ти моєю улюбленою,
Знай, що це – назавжди!
***
Читайте також: Що приготувати на 14 лютого: легкі десерти
В житті є місце для дива –
В це свято лютого,
Ти скажи – щасливим буду,
І повір у мрію, люблячи.

Кожен знає, що приходить
Справжня любов,
Кожного вона знаходить –
Зустріти її будь готовий!
***
Пройдеться ніч статечною ходою,
Красиво ліхтарі запалить.
І тінь святого Валентина
Нечутним гостем у дім ввійде.
Не чую пліткарів дозвільних,
Порожніх і швидкоплинних фраз.
З любов'ю дорогому чоловікові
Дарую я світ щасливих очей.
До тебе доторкнутися – і насолоджуватися,
Іншого ль щастя мені хотіти!
І в щирому почутті зізнатися,
Від щастя до небес злетіти!
***
Нехай зігріє тебе навіть в сильний мороз,
Ніжно ласкою тебе вкриваючи,
Чарівна любов — назавжди і всерйоз,
З Днем закоханих вітаю тебе!
Твоя Половинка буде поруч завжди,
Тобі радість і посмішку дарує,
І нехай же любов віднесе вас туди,
Де смутку і сліз не буває,
Пронести крізь роки це відчуття — удвох
Самотності в житті не зустріти,
Я бажаю — любов горить вічним вогнем,
Хай смутку в житті щоб не помітити!
***
Свято чарівний, гарний, чарівний,
День всіх закоханих знову настав.
Нехай ця мить, нескінченно хвилюючий,
Для серця бажаний і милий.

Нехай про кохання пропоют тобі птиці
З синіх, безкраїх, високих небес,
Нехай це почуття не знає межі,
Збудеться щастя – сьогодні і тут!
***
Нехай цим прекрасним днем,
Приємно розбурхуючи кров,
Чудовим легким вітерцем
В життя назавжди увійде любов

Святого Валентина годину
Сьогодні на землі пробив.
Нехай цвіте любов у нас,
Щоб кожен ближнього любив.
Листівка на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий