четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з Днем Святого Валентина для неї

поздоровлення у віршах на день всіх закоханих для коханої (дівчини, дружини, жінки):


У день Святого Валентина
Зізнаюся: тебе ЛЮБЛЮ
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені! Дуже чекаю.

У цей день на вулиці мороз,
Але тепло, надійно мені з тобою,
Подарую тобі величезний букет троянд,
Попрошу, щоб була зі мною.
І нехай на вулиці зима,
Ти для мене залишишся весною,
Помре від заздрості сьогодні Валентин,
Адже на землі такий щасливий я один!

З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.

Я від любові сходжу з розуму.
Без вас усе життя моя марна.
Без очей, без ваших губ,
Без ваших рук я так нещасна.
Я не зрозумію, але чому
Доля дає мені з вами зустрічі.
Щоб кожен раз, побачивши вас,
Сумувати, коли настане вечір.

У день святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!
Може ми станемо ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!

У день святого Валентина
Я закоханий, а ти кохана.
Я б хотів, щоб ти
Мені зізналася в любові.
Бідам всім прийде кінець –
І підемо ми під вінець.

Улюблена бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю я
Тебе: ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.
Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму,
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!

Що побажати тобі, не знаю!
Повторяться знову не хочу.
Просто ніжно тебе обіймаю.
"Будь щасливою", – шепочу на вухо.
Якщо неба, то синього,
Якщо одного, то сильного,
Якщо дружби, вічного,
А кохання – нескінченною.
Бажаю життя без тривог,
Прогнати печалі за поріг,
Бажаю жити, не сумувати
І про мене не забувати.
Люби того, ким серце дихає,
Ким думки зайняті завжди,
Кого очі всюди шукають,
Того, кого забути не можна.
Бажаю в житті радості,
В справах – мудрості,
В друзях – вірності
А в серці – юності.

Остання свічка горить
І разом з нею тихо співає
Моя печаль,моя мрія
І життя моє майже порожня.
І краплі в блюдечко летять,
І осідають в теплій калюжі,
Мені так сумно жити-хоча
Кому-то може бути й гірше!
І цей хтось,як і я
Від вогника особа приховує
Мовчазний страх в душі тая
Але він,на жаль,мене не знає!

Любительці мрій,
Спалює мости,
Моя листівка,
Я – за дверима:
І квіти.

Долю дякую,
Що багато років тому,
Як ясну зорю,
Твій подарувала погляд!
Нехай холод за вікном,
Але якщо поруч ти,
Будь теплішає будинок,
В снігу цвітуть квіти.

Зі святом закоханих
Поспішаю привітати Вас.
Побільше посміхатися
Вас в цей день прошу.
Чудовий вірш на День святого Валентина коханій на картинці

Комментариев нет:

Отправить комментарий