четверг, 26 января 2017 г.

Привітання коханій на день закоханих

Коханий мій, ти вище всіх похвал!
Напевно, в тебе дар мені Бог послав.
З тобою я відчуваю себе окриленою.
Вітання прийми з Днем закоханих.

Свято вже на дворі,
День святого Валентина,
Вітаю від душі,
Мій улюблений ти, чоловік.

Я повинна тобі сказати,
Люблю тебе сильно,
Сподіваюся, буду завжди,
Я тобою кохана.

Мій коханий, самий ніжний
Вітаю я тебе!
День Святого Валентина
Відзначає вся земля.
Я сьогодні смачну вечерю
Приготую для тебе
На подарунок не расчитуй,
Адже подарунок-це я!


Ось і знову день Святого
Валентина настав.
Ти поштою 100 чарівних
Поцілунків отримав?
Ні?! Пропали по дорозі...
Відправляла ж, клянусь!
Ну, тоді вручаю особисто —
Ось тобі моє «бусь-бусь».
Вітаю, мій коханий,
З днем святого Валентина!

Тебе Люблю вже дуже давно.
І серце трепетно палає
Коли Коханий встигає
Зводити мене з собою в кіно.

Коли він знову радий буває
Квіти мені подарувати на вечір,
І шубкою обдарувавши на плечі,
По вулицях нічних катає.

Але у день святого Валентина
Не треба дорогих подарунків.
Хочу лише прогулятися в парку
І там Любити і бути Коханою.

Дорогий мій, людина.
Ближче мені іншого немає.
Проживемо з тобою весь вік,
Всім на зло, і белу світла.

З Валентина світлим днем,
З святом і Днем закоханих!
Знову відсвяткуємо удвох,
Як завжди, без сторонніх.

З днем закоханих, мій милий, тебе вітаю!
На крилах любові я від щастя літаю,
Вибрав мене ти коли-то давно,
І всі ці роки пройшли, як у кіно.

Дякую коханий, дякую рідний,
Що весь цей час ти поруч зі мною.
За те, що сімейна чаша повна,
За те, що я пристрасно в тебе закохана!

Коханий мій, яке це диво,
З тобою бути поруч і любити,
Я вірю — це нескінченно,
Не може по — іншому бути.

Сьогодні День святого Валентина,
І я поспішаю тобі сказати,
Амур не промахнувся мимо,
І так само продовжує потрапляти.

Я з кожним днем люблю сильніше,
І цим щаслива на століття,
Вдвох ми все зуміємо пройти,
Мій дорогий, коханий чоловік!

В твоїх очах я бачу отраженье
Своїх безмежно щасливих очей;
Прийми моє просте привітання
З чотирнадцятого лютого зараз:

Не знай прикрих розчарувань,
Купайся в морі сонячних променів;
Нехай голова паморочиться від бажань,
І буде жарко від любові моїй!

В моєму серці заселився
На все життя один мешканець.
Це ти. Тепер спокою
Моїй душі прийшов кінець.

Мій коханий, дорогий!
Я візьму тебе з собою
У променад по магазину.
Адже святого Валентина
Дуже хочеться, щоб я
Була краще, ніж завжди.
На твою получку, милий,
Я скуплю підлогу магазину.
Зі святом, мій дорогий,
З Валентином і зі мною!

За що люблю тебе так сильно?
За руки, що мене зберігають,
За теплий, думаючий погляд,
І зустрічі, як з кінофільмів...

Але якщо ти забереш руку?
Але якщо ти опустиш очі
І зустріч нову пропустиш,
Підеш один по провулку?

Я все одно з тобою безсила —
Причому тут руки? Що мені погляд...
Слова так мало говорять!
А я так тебе люблю!

Серце горить червоне,
Про кохання мого твердить.
Я хочу, щоб були поруч,
Ти — одна моя нагорода!

Кожною миттю дорожу,
Сто зізнань напишу,
Перетворю весь вечір в казку,
Одарю увагою, ласкою.

Обійшла весь світ пішки —
Я любов шукала в ньому.
Повернувши вже назад,
Я раптом зустріла тебе.
І тепер у моїй душі
І світліше і тепліше!
Є любов і є мрії
Тепер У мене є ти!

Мій котик, зі святом тебе!
І хоч ми разом не так довго
Я знаю, ти — моя доля,
Я щаслива з тобою тільки!
Лист коханому на відкритці на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий