четверг, 26 января 2017 г.

Вітання коханій на день святого Валентина

Я так люблю дивитися в твої очі.
Погляд їх так лагідно, так небезпечний.
То радісний він, збентежений іноді,
То раптом суворий, але такий прекрасний...

Посилаю валентинку
У Вигляді серця мого.
Але вдивися скоріше в картинку –
Ти знайдеш там і своє.
Адже бувають чудеса:
Було серце, стало два

Зі святом закоханих
Поспішаю привітати Вас.
Побільше посміхатися
Вас в цей день прошу.

За нашу любов!
Нехай шумить розлуки негода,
Не буває у світі міцніше уз –
У палаці любові сама природа
Благословила вічний наш союз.

Я так люблю дивитися в твої очі.
Погляд їх так лагідно, так небезпечний.
То радісний він, збентежений іноді,
То раптом суворий, але такий прекрасний...
Немає волосся твоїх ніжніше
І рук пленящих кожен раз.
З тобою я стаю добрішим,
З тобою мені дорога кожна година.
Немає дівчини тебе миліше.
І меркне краса часом.
Коли ти поруч, немає ріднішої
Тебе і твоїх дивних очей.

Мріяв я не раз висловити
Все те, що значиш для мене ти,
Шукав неповторних фраз,
Шукав слова, що так багаті,
Але почуттям непідвладна мова,
І взяв я як неминучість,
Що не зможу в слова наділити
Невичерпну ніжність.

Бажаю неба глибини
І радості без краю,
Бажаю ніжності в любові,
В душі – кольорів квіт,
Нехай будуть ясними всі дні,
А життя – без тужіння!

Любити тебе мені важко —
Любові відповідної немає.
Хочу в душі стерти твій слід,
Але, видно, не дано.
Впусти хоча б сльозинку
На просту валентинку!

Небезпечно почуттями граючи,
Ми обидва дивні вельми,
Вже дійшли до краю
І не зійшли з розуму.
І я бажання не приховую, –
Не знаю лише – чого ми чекаємо? –
Коли в кінці-кінців з тобою
З розуму ми все-таки підемо!..

Зима, погода, вітер і буран,
Все встало на дорозі нашої зустрічі.
Але пролетить і цей ураган,
Лише тільки мої почуття будуть вічні.
Та незважаючи на цю негоду
Я думаю лише про тебе.
Ти – Яскрава зірка. Як катаклізм природи
Зіграла величезну роль у моїй долі.
Тобі я прилетів. Крізь бурю! Це Щастя!
Найсильніша Любов мене до Тебе вела!
На жаль! Я запізнився! Не впорався з негодою!
На жаль! Я винен! Погода підвела!
Але в цей сніжного дня Святого Валентина!
Визнання в любові я крізь пургу приніс!
Мрію про Тебе, Єдиній, Рідній!
Кличу Тебе завжди, і в спеку і в мороз!
Прийди до мене! Прийди! Кохана! Рідна!
Адже зможеш тільки Ти прикрасити моє життя!
І Серце і Любов мої ти забираєш,
А те що залишаєш тягне мене вниз!
Я знаю – ми будемо завжди з Тобою поруч!
Я знаю – буде День і ти до мене прийдеш!
Поки ж я молю, щоб хоча б поглядом
Відповіла ти мені на Почуття і Любов!

У день святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться, і мчить
До найкращою на Землі!
Чудовою!! До тебе!!!

Моє послання прийми,
Мене міцніше обійми!
І нехай подарує щастя знову
Нам наша ніжна любов!
Авторська листівка на День святого Валентина коханій

Комментариев нет:

Отправить комментарий