среда, 25 января 2017 г.

Вітання на день всіх закоханих

Суспільство | Життя
Олена КАТАШИНСЬКА (30 січня 2015) 86669
СМС-привітання з Днем Святого ВалентинаСМС-привітання з Днем Святого Валентина
Не забудьте привітати своїх коханих.
В день Святого Валентина,
Так як свято це наш,
Вітаю і цілу,
Багато, багато, багато разів!

***

Кохана! Напевно, оператор не пропустив мої смс-привітання, так як вони були дуже гарні, і викликали його заздрість. Я і не знаю, як писати, щоб мої вітання дійшли до тебе, найпрекраснішої дівчини на землі. Я тебе дуже сильно люблю.



Вітаю тебе, мій коханий,
З днем святого Валентина.

У день святого Валентина зізнаюся:
Тебе люблю, сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені, дуже чекаю.

***

Якщо ти зі мною поруч, То прекрасний світ навколо! Ти не тільки мій коханий, Ти мій найближчий друг!!! Я люблю тебе,мій ніжний!..

***

Любові я нам з тобою бажаю
Величезною чистої як сльоза,
І щоб в житті посміхалися
Твої щасливі очі

***

Ти потрібна мені, серце моє, Як мисливцеві потрібно рушницю. Ти потрібна мені, моя зірка,
Як пустелі потрібна вода.

***

Вибач, але ніжних слів я не знайду.
Я лише хочу сказати, що я тебе люблю!

***

Бажаю щастя багато-багато, Шматочок неба блакитного, А в ньому - бажану зірку:
Свою любов, свою мрію!


***

В життя особисте, інтимне займає левову частку...
З днем Святого Валентина вітаю я кохану!

***

Я не знаю рими краще, що підходить до лютого так само точно, так само гучно...
Так, як "я тебе люблю!"

***

В день Святого Валентина,
Так як свято це наш,
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!

***

Так обнажим йому назустріч Серця, красиво кажучи, - Нехай їх стрілами калічить.
Може, не дарма, либонь, не даремно.

***

Хай щастя не проходить повз,
У любові звичайно пощастить!
І День Святого Валентина
Хай буде в житті цілий рік!

***

Я кожен день світанок зустрічаю з однією лише думкою про тебе і тільки про одне мрію тебе побачити не уві сні!!!

***

У землі тільки небо, у ночі лише сни, у кохання лише крила, а у мене тільки ти...


Посилаю валентинку, у вигляді серця мого.
Але вдивися скоріше в картинку - там знайдеш ти і своє.
Адже бувають чудеса: було серце, стало два.

***

Нехай день Святого Валентина стане самим що ні на є найкращим днем для того, щоб освідчитися коханій людині – тобто мені!

***

Я люблю тебе не за те, хто ти. А за те, хто я, коли я з тобою...

***

Якби мені запропонували вічність без тебе, я б вибрала мить, але з тобою...

***

Нехай день Святого Валентина стане самим що ні на є найкращим днем для того, щоб освідчитися коханій людині – тобто мені!
***

Я вірю в чаклунство любові, в її таємничу силу, і в день святого Валентина тобі шлю свої імпульси.

***

Святого Валентина вшановує земля, планета від любові зійшла з розуму. І я сходжу, бажаючи лише тебе. Любов моя, рятуй мене скоріше!

***

Якщо раптом я відкриюся в день святого Валентина, як порядний чоловік, не обдурите мене?


***

Я хочу тебе любити, губами губ твоїх торкатися, до дна хочу тебе випити, і ніколи не розлучатися!

***

В день Святого Валентина, так як свято це наш, вітаю і цілу, багато, багато, багато разів!

***

З Днем закоханих вітаю тебе, і хочу, щоб в дорозі твоїй, ні кінця не знайшлося, ні краю для щасливих і радісних днів.

***

У Вас я влип, як в павутину!
З днем Святого Валентина!

***

Любові всі віки покірні, Як мудрий класик говорив. Так нехай поміж нас Амур моторний Пурхає, не шкодуючи крил.

з днем валентина 2015

***

У День Святого Валентина
І в будь-якій іншій
Відчуваю себе щасливою,
Якщо ти зі мною!

Листівка на День всіх закоханих

Комментариев нет:

Отправить комментарий