среда, 25 января 2017 г.

Привітання з Днем закоханих

В День святого Валентина,
Побажаю я любові!
Повсякденність і рутина
Щоб залишилися позаду!

Ти відкрий серце щастя
Нехай народитися диво в ньому!
Хай в сім'ї панує согласье,
І затишок приносить в дім!






Свято любові серед хуртовин,
День тих, хто любить і любимо,
Його ми чекали і хотіли,
І ось наодинці ми з ним,

Привітати потрібно всіх безперечно,
Адже кожен раз у житті любив,
Нехай хто-то пристрасно, хто спокійно,
Але почуття ці відчув!



З гарним святом любові,
Тебе сьогодні поздоровляю!
З відкритим серцем ти живи,
Сподіваючись, вірячи і мріючи!

Нехай День святого Валентина
Виконає всі твої мрії!
Щоб другу половину,
Зумів зустріти сьогодні ти!



Щастя тобі, люба
Радості і краси!
У День всіх закоханих бажаю,
Нехай втіляться мрії!

Щоб завжди посміхалася,
Поруч зі мною була!
Ніжною такий залишалася,
Сміялася завжди цвіла!



Листівки всюди у формі серця,
День всіх закоханих до нас прийшов,
Від привітань вам не дітися,
Бажаю щоб Амур знайшов,

І вистрілив гранично точно,
Так щоб раз і назавжди,
Нехай це зробить він терміново,
Сьогодні, у свято лютого!



День закоханих настав,
Посмішки світу подарував.
Ти одна дорогоцінна моя,
Небесами понад мені дана.

Я окрилений високим почуттям,
І назву любов мистецтвом!
Ти для мене все дорожче,
І я тобі потрібен теж.






В День святого Валентина,
Є велика перспектива.
Зустріти свою половинку,
І подарувати їй валентинку.

Бажаю щоб так і вийшло,
Любов у душі раптом зародилася.
Життя щоб чудово змінилася,
І в казку двері скоріше відкрилася!



На вулиці сніг, ще зима,
Але в серці вистачить нам тепла.
Наш день нарешті настав,
Його я з нетерпінням чекав.

У День всіх закоханих,
Хочу почути твій я сміх.
І тобі своє серце дарую,
Тому що я тебе шалено люблю!



Зізнатися у почуттях є причина,
Сьогодні День святого Валентина.
Не важко підібрати потрібні слова,
Коли від любові паморочиться голова.

Скажу тобі, що ти моє спасіння,
Усього мого життя насолоду!
Справжня Богиня, королева мрій!
І ти варта мільйона троянд!



Ми від душі вас вітаємо,
Всім закоханим зелений світло,
День лютого цього всі знаємо,
Адже для любові дорожче немає,

Так і кохання адже немає дорожче,
Вона нам все життя дає,
І зцілити часом може,
Того хто вірить і хто чекає!



Для вас і лише для вас,
З небес сніжинок білий вальс,
І валентинка серед них,
А у неї прекрасний, ніжний вірш:

З Днем всіх закоханих, від душі,
Кохання великого, великого кохання,
Такий, щоб крила за спиною,
Любові чудовою, неземної!



Нас вітер і мороз не лякає,
Тому що любов зігріває.
У наших серцях завжди весна,
Ми даруємо один одному багато тепла.

З Днем закоханих,
Хочу тебе привітати!
Бажаю бути завжди зі мною,
Адже стала ти моєю долею!



Є в моєму сердечку,
Для тебе містечко!
Робиш щасливою,
Ти мене, коханий!

З Днем закоханих, милий!
Лагідний, рідний,
Про все забула,
Поряд з тобою!



В День святого Валентина,
Сходять все навколо з розуму.
Всі закохані відзначають,
Цей день календаря!

Ось і я тобі скажу,
Що я дорожу тобою!
Ти мені дуже потрібен милий,
Мій рідний та коханий!



Амур стріляє і не вибирає,
Нехай сьогодні зустрінуться серця,
Адже це свято це віщує,
Свято закоханих, свято лютого,

І вітання щире це,
Бажаємо вам любові, кохання велике,
Хай від неї на серці буде літо,
Навіть холодної лютою взимку!.






Я люблю тебе дуже дуже!
Твої губи, долоні, очі,
Під покровом таємничої ночі,
В небесах розлилася бірюза!

Цей символ нашої вічної любові,
Світлий ангел на крилах приніс!
З Днем закоханих! І нехай безкінечним,
Буде шлях наш з щастя і мрій!
З Днем святого Валентина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий